asad Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Trenger nye jeans, men "trenger" dem egentlig ikke. Derfor hadde det vært kjekt med et tilbud. Noen som vet om et sted? edit: Og da mener jeg oslo Endret 20. april 2010 av asad Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Den var diffus.. Dressmann har billige jeans. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg får vel gå litt rundt og lete. Visste ikke de hadde jeans engang for å være ærlig. Takker edit: Jeg var litt kjapp istad. Tok meg en dag fri og da er det greit å dra ut og handle, for å slippe rushet ved firetiden. Er ute etter en valig jeans bukse, helst ganske lys, på kanten til hvis. Sliter med å finne det though Har vært på flere steder uten å finne en jeg var ute etter. Og de jeg synes var fine kostet 1200 kr, noe som blir for mye.. Endret 20. april 2010 av asad Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Det hadde vel egentlig vært greit å spesifisere hvilken by du snakker om. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Det hadde vel egentlig vært greit å spesifisere hvilken by du snakker om. Ah, herregud. Oslo mente jeg "såklart" Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 For 1200,- kan du dog få noen skikkelig gode bukser som sitter godt og varer lenge. Kjøp rådenim! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Når han leiter etter bukser på tilbud er vel 1200 for en bukse lite aktuelt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Jeg gikk for en en som opprinnelig kosta 1100kr, men var nå til halv pris. Var akkurat det jeg så etter også. Er er liten sjappe på byporten. Storfornøyd Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Hva med winwin chinos fra blant annet carlings? 300 kr YEAH Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Dressmann har billige jeans. Det hjelper ikke at de er billige når de ser ut som potetsekker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå