Caitlin Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg så at dette spillet har kommet i butikken og lurer på: Er det bra? Noen som har spilt det? Er det verdt penga??? eller er det helt likt toern? caitlin Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 http://gamer.no/art.php?artikkelid=332 Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Takk for den starfish, men også greit å høre andres meninger også, det er jo ganske dyrt, og kansje ikke alle som vil gi den en 5? Jeg likte toern godt, men kjedelig om treern er så og si likt. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg vil tippe det er nokså likt som Silent Hill 2 med tanke på gameplay og grafikk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Grafikken er en god del forbedret, er vel den helt klart beste grafikken jeg har sett på ps2 spill noensinne, sinnsyke lyseffekte annbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå