Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg tjukk? (Bilder)


Gjest undrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Litt for tynn

Normal vekt? Syntes 184 og 69 kg hørtes usansynlig lite ut jeg :hrm:

Selv er jeg 178 og veier for tiden 75 kg og jeg syntes jeg er for tynn. Så skal spise og trene på meg 15 kg ekstra ;)

 

Syntes +/- 90 kg er passelig for en mann på 175-185 cm så lange fettprosenten er rimelig lav.

Lenke til kommentar
Gjest Litt for tynn

Btw, om man skal legge på seg, så lever man ikke på tunfisk og kyllingfilet. Man spiser også kjøtt med mye fett og mat med mye karbohydrater (ris pasta, poteter etc.) og kutter kraftig ned på kardiotrening til fordel for hard styrketrening (eksplosiv trening med høy belastning og færre reps)

Lenke til kommentar

De eneste beviselige eksemplene på trolling og tulling jeg finner her i denne tråden er de som roper på troll og tull. Det er -en- gruppe her på forumet som skal bedømme dette og så evt poste. Det er moderatorene.

 

SPAM er slettet fra tråden. Anbefaler alle heller å bruke rapportpanelet, og tipse oss om trådene.

 

Tråden går videre on topic, men rapporter gjerne om noe mer skjer.

Lenke til kommentar

Jeg er 185 og veier 70kg, og jeg føler meg ganske tynn. Men det du sier i startposten minner om spiseforstyrrelser! Det er ikke til å tulle med! Min søster har det og det er en forferdelig påkjennelse for henne fordi det gikk alt for lang tid før noen tok tak i det. Mamma er ofte lei seg, og skylder på seg for at hun ikke gjorde noe. Det er rett og slett jævelig å se hun så tynn og at hun fremdeles ikke klarer å spise ordentlig :( :(

 

Oppsøk en lege eller lignende og snakk om det!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke kalle deg tjukk, men veldig tynn kan jeg derimot kalle deg. Du skriver at du er 184 høy. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha spist meg opp til 75-80 kg. Er ikke sunt å være altfor tynn.

 

Selv så veier jeg 88 kg og er 178 høy. Trives med det :)

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Gjest Erik H

Det eneste jeg ville kommentert var at du ikke har noen muskler..

Sier ikke at du skal trene på deg noe sixpack eller noe slikt.. Men, du ser jo ut som skinn og ben, med et lite tynt fettlag under.. Hvor er liksom musklene..

 

Jeg er 184 høy og veier selv 140kg.. Men om folk ser på meg, så gjetter de 100+

Så langt er det bare de som kjenner meg og vet at jeg ikke ljuger som vet at det jeg sier er sant. Så hvis jeg sier at jeg veier 140 så må de tro på det..

Men, jeg vet at min idealvekt hadde vært 100-110kg.. Hvis man ser på hvilken benbygning jeg har som grunnlag..

 

Jeg er altså ikke noen "blubbe" med valker og fettvom dom disser når jeg går.. Men jeg er heller ingen treningsnarkoman vektløfter.. Selv om jeg faktisk er bra sterk ..

Jeg er derimot kan ikke fordra å høre om folk som sliter med å komme opp i vekt... JEg legger på meg 1 kilo bare av å tenke på is..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...