KristianM1 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (Fant ingen annen tråd om dette, så starter en... Beklager hvis jeg ikke har søkt godt nok. ) Skal ha glattkjøring idag, om nøyaktig en time starter den..huff, tidlig Noen her som har tatt glattkjøring, og vil dele eventuelle erfaringer? Blir vel forøvrig i Hof jeg tar den, bor i Horten. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 huh? glattkjøring halv 6 om morgenen? glattkjøring er bare kjekt... har du erfaring fra en del bilspill så kommer dette godt med Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Hehe, skulle være på banen kl 8, men hadde litt forbikjøring, og liten pause på vei opp. Det var rett å slett driiiiiiiiitgøy HHaha. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvor lengte varte det? Jeg skal ha glattkjøring mandag 3.mai, og lærern sa at det tar hele dagen, fra 9 til 4. Vi møter altså opp kl. 9. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg møtte opp halv 7, og vi kjørte ca ti over halv 7, og var i Horten igjen kl 2. EDIT: Men vi var ikke på banen før kl 8, forresten. Og kjørte fra banen 1-halv2 tiden. Endret 21. april 2010 av KristianM1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dere var totalt to elever i bilen + lærern, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå