Gå til innhold

De billigste PC'ene fra Lefdal/Elkjøp.

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens dårligste PC, sikkert snart 10 år gammel. Windows 2000, 2.4ghz pentium 4 tror jeg. Bruker kun til xvid, dvd brenning og vanlig internett. HD xvid og lignende takler den dårlig.

Blir også ekstremt varm hvis jeg kjører noe som krever litt. Må åpne sidedekselet for at viftene ikke skal gå helt bananas inni der hvis jeg ser på en xvid film f.eks.

Oftest lurest å skru av Javascript når jeg er på internett også, maskinen blir fort varm med det på, hehe. Sier litt.

Tipper den ikke vil overleve sommeren.

Har null peiling på dagens PC'er, vil denne greit klare å spille av hd xvid filer f.eks?

Spill har ingenting å si.

http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/IMEIDA2923NCD/packard-bell-imedia-a2530ncd?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Og vil jeg kunne bruke min gamle skjerm på denne? Vanlig crt skjerm som får strøm fra PC'en. Eventuelt finnes det noe enda billigere som er cirka like "bra"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har null peiling på dagens PC'er, vil denne greit klare å spille av hd xvid filer f.eks?

Spill har ingenting å si.

http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/IMEIDA2923NCD/packard-bell-imedia-a2530ncd?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Og vil jeg kunne bruke min gamle skjerm på denne? Vanlig crt skjerm som får strøm fra PC'en. Eventuelt finnes det noe enda billigere som er cirka like "bra"?

en greie maskin men ikke så greit OS.

Microsoft Windows Vista Home Basic kan ikke oppgraderes til win7, så det koster ekstra hvis du vil innstallere win7.

Jeg forstår ikke hvordan de kan levere nye pc med en utgått OS? :thumbdown:

men men

Lenke til kommentar

Regner med at de fikk inn denne fra restlageret til Acer/PB. Om maskinen var produsert før Win7 ble innrullert må jo Acer fremdeles selge den. Fristen for gratis oppgradering fra Vista til 7 gikk uansett ut i januar, så det hadde ikke vært bedre om maskinen hadde VHP heller.

Vil anbefale deg å legge deg på en drøy tusing så du får noe sånt som denne i stedet.

Å kjøpe en maskin med 2 gb minne og énkjernes prosessor i dag blir ikke noen særlig forbedring fra det du har. Særlig ikke når den kjører VHB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...