AmonAmarth Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det mulig å laste ned/recorde live stream videoer? Som ESPN sine hockeykamper eller TV2 Sumo? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det mulig å laste ned/recorde live stream videoer? Som ESPN sine hockeykamper eller TV2 Sumo? Ja, det kan du. Du vil dog trenge spesiell programvare for det. Heldigvis finnes det et stort utvalg av dette, og jeg tror også det finnes gratis alternativer. Desverre hukser jeg ikke navnet på den programpakken jeg selv har foretrukket til dette når jeg har brukt det tidligere, men bare google "stream recorder" så bør du være på riktig spor. -Stigma Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er det mulig å laste ned/recorde live stream videoer? Som ESPN sine hockeykamper eller TV2 Sumo? Ja, det kan du. Du vil dog trenge spesiell programvare for det. Heldigvis finnes det et stort utvalg av dette, og jeg tror også det finnes gratis alternativer. Desverre hukser jeg ikke navnet på den programpakken jeg selv har foretrukket til dette når jeg har brukt det tidligere, men bare google "stream recorder" så bør du være på riktig spor. -Stigma Om du kan streame via VLC så kan du også ta opp. Ellers må du ha en stream recorder. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 TV2 Sumo bruker jo Silverlight stream, så jeg får ikke kopiert linken, noe de fleste programmer trenger for å laste ned videoen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 TV2 Sumo bruker jo Silverlight stream, så jeg får ikke kopiert linken, noe de fleste programmer trenger for å laste ned videoen. Noen forslag? http://www.wmrecorder.com/ WM Recorder er din venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå