Iceman #10 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Har lurt på hvordan brukerene her inne sin all time favoritt Arsenal 11'er er. Så kjør på. Sitt opp 11'ern og diskuter Min går etter favoritter og ikke nædvendigvis ferdigheter. Stiller i 4-4-2 David Seaman Lee Dixson - Tony Adams - Kolo Touré - Gaël Clichy Ray Parlour - Cesc Fabregas - Patrik Vieria - Marc Overmars Dennis Bergkamp - Thierry Henry Rekner egentlig med at de fleste kommer til og se tilnærmet lik ut som denne, men artig og se Endret 19. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Perry Groves Perry Groves - Perry Groves - Perry Groves - Perry Groves Perry Groves - Perry Groves - Perry Groves - Perry Groves Perry Groves - Perry Groves Endret 20. april 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Er fullt klar over at det har vært en kåring, men det betyr ikke at alle har samme meninger Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ok, da så! Her er min favorittellever: David Seaman Emmanuel Eboue - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Freddie Ljungberg - Cesc Fábregas - Patrick Vieira - Robert Pires Dennis Bergkamp - Thierry Henry Eboue er med mest fordi jeg elsker personligheten. Dessuten har jeg valgt å bare ta med de spillerne jeg selv har opplevd. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jens Lehmann Lee Dixon - Martin Keown - Tony Adams - Gaël Clichy Ray Parlour - Cesc Fabregas - Patrick Vieira - Robert Pires Dennis Bergkamp - Thierry Henry Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jens Lehmann Lee Dixon - Martin Keown - Tony Adams - Gaël Clichy Ray Parlour - Cesc Fabregas - Patrick Vieira - Robert Pires Dennis Bergkamp - Thierry Henry +1 Nesten helt enig. Edit: Må nok ha Seaman i mål slik som Latias sier. Tenkte ikke på det. Endret 1. mai 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Lehmann over David Seaman? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jens Lehmann Lee Dixon - Martin Keown - Tony Adams - Gaël Clichy Ray Parlour - Cesc Fabregas - Patrick Vieira - Robert Pires Dennis Bergkamp - Thierry Henry Hvor er A.cole... Lenke til kommentar
Kellman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Slenger meg på. David Seaman Lee Dixon - Sol Campbell - Tony Adams© - Nigel Winterburn Robert Pires - Cesc Fabregas - Patrick Vieira - Liam Brady Dennis Bergkamp - Thierry Henry Subs: Pat Jennings, Charlie George, Ian Wright, Fredrik Ljungberg, David O'Leary, David Rocastle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå