Gå til innhold

Ny, stille vifte til 5770

erikfaug

Anbefalte innlegg

Synes kanskje min hd5770 støyer litt mer enn resten av pcen min, så jeg ser etter en vifte til den for å bytte ut den som står på som kom med.

- Jeg ser accelero l2 pro er anbefalt overalt, men ikke å få tak i hos noen nettbutikker såvidt jeg kan se? (fra hw.no som utgangspunkt i alle fall) Finnes den under et annet navn i norge?

- Eventuelt er det også zalman vf950 led som kan være bra og som ser ut til å være lettere å få tak i.

Noen som har noen tanker om disse, eventuelt som kan anbefale andre vifter som er stille? Jeg har ikke planer om å overklokke. Passer de bra, er de enkle å installere?

Er det full kompatibilitet i forhold til automatisk viftekontroll når man setter på egen vifte på skjermkort, blir viftehastigheten regulert eller må man bruke egne kontrollere og følge med på temperaturen selv?

Ellers må jeg si jeg har lært mye av disse pc-forumene, takk for at dere deler innsikt, folkens!

erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AC Accelero L2 Pro kan du blandt annet kjøpe hos:

Dustin Home.no og NetShop.no

Det finnes klart andre alternativ- som kjølere fra Scythe, Thermalright, Thermaltake eller Zalman.

Disse vil dog grunnet pris/ytelse ratio i forhold til Arctic Cooling ikke anbefales.

Det skal ikke være nødvendig å følge med på tempraturen om du bytter GPU kjøler.

Montering av ny kjøler bør ikke være stort problem - Har du sett på dette klippet?

Pacify your PC Part 4 - Graphics card cooling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...