Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvorfor er det slik helv.... pikselering på opptaket fra videokameraet , jeg har jo tatt vare på kassettene Prøvd å rense oxo men det hjelper ikke mot pikselering.....pussig nok er det ikke pikselering på de nye opptakene , go figure ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva legger du i "pikselering"? Hva slags kamera (digitalt/analogt og navn + modell). Hvilken type tape? Benyttet digital zoom? Litt info er ikke av veien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Panasonic NVDS30 , bruker TDK kassett....bildet har støy/hakkete samt lyden er borte , har ikke vært i nærheten av en magnetisk kilde btw. Endret 20. april 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Panasonic NVDS30 , bruker TDK kassett....bildet har støy/hakkete samt lyden er borte , har ikke vært i nærheten av en magnetisk kilde btw. Dårlige svar på mine spørsmål! Vi skal ikke behøve å lete opp den informasjon du allerede har om videokameraet. Hva legger du i "pikselering"? Hva slags kamera (digitalt/analogt og navn + modell). Hvilken type tape? Benyttet digital zoom? Edit: Ditt kamera har: Optical Zoom: 10 x optical Digital zoom: 300 x digital Digital zoom kan gi synlige pixel ved visning. Endret 20. april 2010 av PerB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Pikseleringa er grønn , rosa , rød osv.....hakkete bilde rett og slett. Har tatt over opptaket men fremdeles denne støyen , rart at 2 kassetter hadde samme problem.......jeg har knapt brukt zoom'en i det hele tatt & uansett må det jo tåle såpass :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå