Gå til innhold

Tastatur med lave taster

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et nytt tastatur, har per dags dato Logitech classic keyboard 200. Det har såkalte lave taster som ligner litt på tasataturet på bærbare datamaskiner, men er langt nær det samme. Er veldig fornøyd med det, men tenkte å kjøpe meg et gamingtastatur og "tror" Microsoft Reclusa har lave taster og er godt å skrive på, har sett på Sidewinder tastaturene også, men disse så litt for ukonfortable ut. Noen innspill? Btw, har prøvd lycosa, var turn-off.

Kjøpte Saitec Eclipse II som bare står i skapet, da jg fant ut at jg hater høye taster.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech diNovo Edge (har det selv, utrolig behagelig, pent og solid,

tastatur, lader det 6-8 ganger i året...)

Logitech illuminated (kablet og et veldig behagelig/pent tastatur)

lav profil på begge

og ikke minst KVALITET !!!!

Endret av flu
Lenke til kommentar

Logitech diNovo Edge (har det selv, utrolig behagelig, pent og solid,

tastatur, lader det 6-8 ganger i året...)

Logitech illuminated (kablet og et veldig behagelig/pent tastatur)

lav profil på begge

og ikke minst KVALITET !!!!

Hva tror du om Microsoft Reclusa da? Trådløst tastatur til spilling er vel ikke å anbefale når du får utrolig mange tastatur med ledning?

Lenke til kommentar

Microsoft Reclusa: personlig synes jeg det er helt jævlig ut, og er at typen billigtastatur jeg rakt ville gått forbi. Dessuten kjøper jeg ALDRI billig-tastaur. Har skrapa hver og en av de etter kort tid. Jeg føler ingen problemer med responstiden på DiNove Edge, men det er klart at Illuminated nok har kjappere overføring grunnet kabling. Ser også av bilde at Reclusa'n virker å ha høyere taster enn Illuminates. Kjør innom en butikk og prøv Illuminated. Det er utrolig slick, solid og ikke minst helt nydelig å taste på (lik DiNovo på tastehøyde).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...