Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

N97 - utvide minnet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom jeg setter et ekstra minnekort i en N97 eller en N97 mini, vil dette minnet bli en del av "orginalminnet" eller en separat stasjon?

En separat stasjon akkurat som når du kobler til en minnepinne i pc'n.

Samtidig vil jo telefonen finne musikk du har på kortet, bilder etc. I filutforskeren kan du velge C,E eller F( minnekort) og bla gjennom alle mapper og tulle rundt som du vil.

Lenke til kommentar

Så vil musikk på minnekort dukke opp sammen med musikk fra hoedminnet i mediaavspilleren da altså? Altså at om jeg har noen artister på hovedminnet og noen på minnekort vil alle disse dukke opp under artister i music library etc. ?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jammen daså. Tenkte å kjøpe meg en N97 mini, ekstremt billig på elkjøp nå, men hvis ikke det hadde vært slik som du sier det nå er, så ville jeg heller kjøpt orginalen. Må vel sjekke prisen på orginalen også, den er litt mer hardcore xD

Lenke til kommentar

jeg var selv litt skuffet over n97 i forhold til prislappen, har kun 128mb ram hvor alle systemfiler er lagret direkte på minnet ikke 32gb disken.

så out of the box har du hele 48mb ram til bruk :(

med litt tweaking får du økt til 70-75mb.

før jeg fikk fikset meg mer ledig minne kunne telefonen til tider hakke bare fra bla i menyer, ikke akkurat imponerende for en telefon til den prisen.

Lenke til kommentar

jeg var selv litt skuffet over n97 i forhold til prislappen, har kun 128mb ram hvor alle systemfiler er lagret direkte på minnet ikke 32gb disken.

før jeg fikk fikset meg mer ledig minne kunne telefonen til tider hakke bare fra bla i menyer, ikke akkurat imponerende for en telefon til den prisen.

999kr for N97 mini med samme abb. som jeg har (Telenor FriHet) hos Elkjøp.

Gjelder problemene du beskriver mini-versjonen også? :S

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

minien har like mye ram, men dobbelt så mye telefonminne (nand). Hadde jeg valgt i dag så hadde jeg gått for minien...

Lenke til kommentar

minien har like mye ram, men dobbelt så mye telefonminne (nand). Hadde jeg valgt i dag så hadde jeg gått for minien...

Finner ingen virkelig gode alternativer i samme prisklasse så.. når jeg får den for 999kr på elkjøp xD Er villig til å gå en del høyere, men ikke SÅ høyt som mange av de nyere touch+qwerty koster =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...