Zivole Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi er kort sagt en gjeng som er keen på å få prøvd ut nye ting. Vi kjenner godt til kinoen, SPA (stavanger paint ball arena), Stavanger karting og diverse bowling steder, men føler for noe nytt. Noen som har noen forslag, erfaringer å komme med? Og mens jeg først er i gang, noen fine turområder å anbefale? Ellers har vi en overflod med kafè'r og restauranter, men har dere noen dere kan anbefale? Gjerne med veldig eksotisk mat! P.S.Noen som vet om en rafting plass i nærheten? P.P.S. Helt til slutt, har noen noen bra longboarding spots å anbefale? nå som været og temperaturen bedres trekker longboardet mitt mer og mer oppmerksomhet! Må vel nesten si hei til dere her på dette forumet også mens jeg er i gang! Aldri brukt dette forumet så vidt jeg kan huske, og har forhåpninger om en flott gjeng! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Rundt Mosvannet og Store Stokkavann er da flotte turområder. Alternativt dra "litt" utenfor og utforske Gloppedalsura. Herlig sted å være. Jeg likte meg der da jeg var liten, og jeg liker meg der nå. ^^ Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dra til stranden nedover på Jæren, flotte plasser hele veien. Lei en hytte på Bore og gå langs stranden. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Takker for svar, strender hørtes ut som en god idè nå som varmen kommer! Smurf; hva er Gloppedalsura? hørtes ut som en interessant plass Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er ei stor steinur. Nord-Europa eller Nordens største eller noe i den dur. Ifg. onkel så lurte noen bønder tyskerne inn dit, kjempa og vant, men jeg har ikke sjekka akkurat det noe nærmere. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gå tur til Prekestolen, Kubbetjønn, Dalsnuten eller Melsheia. De fleste flotte turområder i "Stavanger-området" er i Sandnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå