Teardrop Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei, Luerer litt på dette: Vil det å skrive inn tekst på en datamaskin med penn (slik som når en skriver for hånd)noen gang slå igjennom ift. å bruke tastatur? Det er jo mange som har forsøkt seg med håndskriftsgjenkjenning, særlig på PDA'er og mobiltelefoner, men jeg har intrykket av det ikke er noe som blir brukt i noen særlig grad. Min erfaring er kun fra PDA'er og mobiltelfoner, der jeg har forsøkt å bruke det, men etter en tid gitt opp fordi det har virket så tungvindt og vært så mye bom, så jeg har alltid endt opp med å bruke virtuellt tastatur på skjermen eller knappene istedet. Nå skal jeg inrømme at jeg ikke har giddet å bruke særlig med tid på å lære meg håndskriften som skal til. Hva er deres erfaringer med det og tanker rundt det? Er det noe mål å få til håndskift som innenhet eller duger tastaturet like godt? Er det lettest å skrive fort på tastatur eller ved håndskrift (på papir)? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kommer ikke til å skje, er lettere å skrive raskere på et fysisk tastatur enn via håndskrift, og vil alltid også være mye mer presist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå