Pc96 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei! Jeg lurer på hvordan dette er med båtførerprøven på nett (denne) Er det slik at man leser på nett og tar prøven på en egen plass, er det bare lesing eller må man gjøre noe praktisk?? Tar man alt på nettet?? Noen som kan svare meg på spørsmålene?? Takk for svar!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Kurs er valgfritt, du er ikke påbudt å ha vært i gjennom et kurs for å avlegge prøven. Dersom du ikke er helt blank angående båt så holder det bare å skaffe seg en pensumbok, for så å gå opp til prøven etter at du har lest på egenhånd. Prøven tas ikke på nettet, så du kan ikke avlegge prøven i din egen stue. Du må komme i kontakt med en forening som tilbyr båtførerprøven, da må du etter avtalt dato møte opp på deres lokaler for å avlegge prøven. Dersom du ønsker et nettbasert kurs, så har jeg hørt ganske mye godt om båtførerprøven.com. Bladene "Båtliv" og "Vi Menn - Båt" gir dem i hvert fall skryt. http://båtførerprøven.com/ Endret 21. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå