Gjest Amalie Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei, jeg er 13 år og 1.67 cm vokser ca 1 cm i måneden !!! Er ikke det velig mye ? Jeg vil ikke bli over 1.71cm Mamma er 1.67 og pappa er 1.82 Tror dere jeg blir veldig høy ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er UMULIG å si noe om det før du er ferdig vokst... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis du går til legen så kan h*n finne ut ca hvor høy du vil bli. Lenke til kommentar
Gjest Anners! Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er umulig å si, den formelen som noen leger eller helsesøstra kan bruke er svært lite nøyaktig Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei du. Ikke bekymre deg. Kan jeg ut av ren nysgjerrighet spørre hvorfor du må være lavere enn 171, forresten? Det enkleste er å ta røntgenbilde av håndleddet. Hvis du slår det sammen med litt andre undersøkelser kan legene beregne omtrent hvor langt i utviklinga du har kommet. Da kan de videre anbefale hormonbehandling for å "manipulere" puberteten og delvis styre voksemønsteret ditt, hvis du ønsker det. Det spiller ikke så veldig stor rolle hvor høye foreldra dine er. Jeg knuser begge mine ned i støvlene når det gjelder høyde, hvertfall. Derimot er det veldig mange høye menn på mors side av slekten, og jeg velger å tro dette har noe å si. Hilsen "205". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå