Gå til innhold

Cyclocomputer løper løpsk


Kreativitet

Anbefalte innlegg

Eg har nettopp satt på ein Cat Eye Cordless Cyclocomputer på landevegssykkelen min. Computeren har aldri vært brukt før.

 

Problemet er at spedometeret løper løpsk, detter opp og ned fra 18km/t til 3km/t til 7km/t osv. Distanse måleren viser også for lite i forhold til distansen eg har syklet, det einaste som viser riktig på den er tida eg har brukt.

 

Diameter på dekket er 700x28c, og den er riktig innstilt på computeren, alt er for så vidt riktig innstil med avstander osv så vidt eg kan se frå bruksanvisningen.

 

Er det berre å kaste heile computeren for den er øydelagt? eller kan det vere at eg har gjort noko feil ein plass, nokon som har opplevd liknande eller har noko tips til problemløysing?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har nettopp satt på ein Cat Eye Cordless Cyclocomputer på landevegssykkelen min. Computeren har aldri vært brukt før.

 

Problemet er at spedometeret løper løpsk, detter opp og ned fra 18km/t til 3km/t til 7km/t osv. Distanse måleren viser også for lite i forhold til distansen eg har syklet, det einaste som viser riktig på den er tida eg har brukt.

 

Diameter på dekket er 700x28c, og den er riktig innstilt på computeren, alt er for så vidt riktig innstil med avstander osv så vidt eg kan se frå bruksanvisningen.

 

Er det berre å kaste heile computeren for den er øydelagt? eller kan det vere at eg har gjort noko feil ein plass, nokon som har opplevd liknande eller har noko tips til problemløysing?

 

Det tyder vel på at ikkje alle omdreiningane til hjulet blir registrert. Prøv med mindre avstand mellom magnet og følar ved å flytte begge deler lenger inn mot sentrum av hjulet. Sidan den er trådlaus kan det også ligge i overføringa her.

Klokka i computeren går så sant den registrerer at sykkelen er i bevegelse, derfor er tida rett.

Alle funksjonar i ein vanleg sykkelcomputer er ein funksjon av tida og at kvar omdreining blir registrert.

Har lita tru på at computeren er øydelagt.

Endret av KnutW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...