Kosy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hallo. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre en ordentlig satsning innen kosthold og trening framover. Men da trenger jeg en smule hjelp, fordi jeg spiser litt feil. Slik er det da: Måltid 1: 08:00 Frokost, 2 fiberrik solsikke. Kostfiber. Jeg lurer på hva som er best å ha på de.. Leverpostei? Og drikke, vann? Måltid 2: 11:00 Lunsj: 3 brødskiver og 700 ml vann ca. Måltid 3: 15:00 Måltid 4: 17:00. varierer, fisk, kjøtt, pasta. Etter dette lurer jeg på hva jeg skal spise.. Trener som regel rundt 19:00, og får i meg følgende etter trening: 1 banan, to håndfuller med rosiner og melk. Er det lurere å få i seg tunfisk? Og hørt at man skal spise 1 time etter dette lille måltidet? Mvh. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Dette er en side som er god å bruke når man skal lære seg noe om kosthold, jeg anbefaler kjøtt og fiskepålegg på brødskivene dine samt grovt brød. Link til side: Her Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hallo. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre en ordentlig satsning innen kosthold og trening framover. Men da trenger jeg en smule hjelp, fordi jeg spiser litt feil. Slik er det da: Måltid 1: 08:00 Frokost, 2 fiberrik solsikke. Kostfiber. Jeg lurer på hva som er best å ha på de.. Leverpostei? Og drikke, vann? Måltid 2: 11:00 Lunsj: 3 brødskiver og 700 ml vann ca. Måltid 3: 15:00 Måltid 4: 17:00. varierer, fisk, kjøtt, pasta. Etter dette lurer jeg på hva jeg skal spise.. Trener som regel rundt 19:00, og får i meg følgende etter trening: 1 banan, to håndfuller med rosiner og melk. Er det lurere å få i seg tunfisk? Og hørt at man skal spise 1 time etter dette lille måltidet? Mvh. Hei, kjør i deg en liter melk og 2 bananer etter trening og så spiser du sammensatt en time etter dette (f.eks. kylling med ris og grønnsaker) Lenke til kommentar
Kosy Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Hallo. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre en ordentlig satsning innen kosthold og trening framover. Men da trenger jeg en smule hjelp, fordi jeg spiser litt feil. Slik er det da: Måltid 1: 08:00 Frokost, 2 fiberrik solsikke. Kostfiber. Jeg lurer på hva som er best å ha på de.. Leverpostei? Og drikke, vann? Måltid 2: 11:00 Lunsj: 3 brødskiver og 700 ml vann ca. Måltid 3: 15:00 Måltid 4: 17:00. varierer, fisk, kjøtt, pasta. Etter dette lurer jeg på hva jeg skal spise.. Trener som regel rundt 19:00, og får i meg følgende etter trening: 1 banan, to håndfuller med rosiner og melk. Er det lurere å få i seg tunfisk? Og hørt at man skal spise 1 time etter dette lille måltidet? Mvh. Hei, kjør i deg en liter melk og 2 bananer etter trening og så spiser du sammensatt en time etter dette (f.eks. kylling med ris og grønnsaker) Funker tunfisk 1 time etter isteden for kylling? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tunfisk, kylling, biff, torsk, sei, laks o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå