Gå til innhold

Animasjonsfilm jeg laga

medlem-124997

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre hvor du har fått tak i alle Lundby-dukkene? Kjempebra video, forresten.

selges i lekebutikker over hele landet. Det meste er vel kjøpt inn fra BR-Leker og Yes tror jeg. Er ikke 100% sikker, da det ikke er meg som har kjøpt alt. :)

Var faktisk moren min som gjorde meg oppmerksom på dukkehuset. Hun hadde noe lignende da hun var liten. Det er flere serier også. Det der heter "Småland". Gammeldags svensk design på kjøkkenet etc.

Så er det noe som heter "Stockholm", med møbler som ser mer nyskapende og "in" ut, å så er det Gottland, som er noe som virker mer som en hytte eller no.

Har tenkt å lage flere slik kortfilmer, når jeg får råd kan det hende jeg kjøper noen av de andre dukkehusene også! :!: Har det veldig moro når jeg lager disse filmene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg elsker lyder! Så den lyden når vi fikk se kjøkkenet var bare genial!

Takker! Finnes mange sider der ute for gratis lyder for eget bruk (Altså for bruk til ikke-kommersielt/penger). Jeg husker ikke hvilke jeg har brukt... Hirr hirr. Men kan sikkert søke i epostene mine.

Tips meg gjerne om sider med lydeffekter.

Foreløpig tar jeg stort sett opp lydene sjøl eller dikter noen små korte melodier i garageband.

Holder så smått på med en ny kortfilm nå.

Denne gangen blir huset invadert av noen ville kuer og far må brette opp armene og jage de destruktive beistene ut igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...