Gå til innhold

Another farmer murdered, wife gang raped and daughter assaulted in South Africa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saturday, April 17, 2010 - 17:35

Limpopo, South Africa - Another tragedy struck this morning when a gang of 15 men broke into a farmhouse in the early hours of Saturday morning. This is not crime, this is genocide as more and more farmers and Afrikaans speaking people come under attack from vicious genocidal gangs in South Africa.

After the gang of 15 hooligans broke into the house of the farmer they tied him up and started beating him. They beat him to death for no reason. Another white South African farmer dies in cold blood.

His wife was gang raped by the animal like gang of 15, they repeatedly raped her and when they were finished they then started assaulting their four year old daughter.

According to Colonel Moatshe Ngoepe he says that the break in happened just before 4am this morning. Nothing was stolen as usual in these farm attacks. The woman and her child are now in hospital, a wife without a husband and a child without a father.

http://fromtheold.com/news/another-farmer-murdered-wife-gang-raped-and-daughter-assaulted-south-africa-2010041717845.html

So? Hvite har da ikke noe i Afrika å gjøre. Ønsker de å være der, får de takle forholdene. Hadde jeg blitt voldtatt i Afrika hadde jeg kun hatt meg selv å takke. Ser virkelig ingen grunn til å felle krokodilletårer over skjebnene til disse bøndene.

Lenke til kommentar

Limpopo, South Africa - Another tragedy struck this morning when a gang of 15 men broke into a farmhouse in the early hours of Saturday morning. This is not crime, this is genocide as more and more farmers and Afrikaans speaking people come under attack from vicious genocidal gangs in South Africa.

After the gang of 15 hooligans broke into the house of the farmer they tied him up and started beating him. They beat him to death for no reason. Another white South African farmer dies in cold blood.

His wife was gang raped by the animal like gang of 15, they repeatedly raped her and when they were finished they then started assaulting their four year old daughter.

According to Colonel Moatshe Ngoepe he says that the break in happened just before 4am this morning. Nothing was stolen as usual in these farm attacks. The woman and her child are now in hospital, a wife without a husband and a child without a father.

http://fromtheold.com/news/another-farmer-murdered-wife-gang-raped-and-daughter-assaulted-south-africa-2010041717845.html

So? Hvite har da ikke noe i Afrika å gjøre. Ønsker de å være der, får de takle forholdene. Hadde jeg blitt voldtatt i Afrika hadde jeg kun hatt meg selv å takke. Ser virkelig ingen grunn til å felle krokodilletårer over skjebnene til disse bøndene.

Du er faen meg historieløs

Lenke til kommentar

Hva synes du om en svart person ble gjengvoldtatt i England, han har jo tross alt like mye/liten rett til å være der? Hva med båtflyktninger i Italia og Spania, synes du det er fritt fram for italienere og spanjoler å skyte på de, evt. borde båtene for å voldta kvinnene og kaste barna på sjøen? Disse (økonomiske)flyktningene/ har jo ihvertfall ingen rett til å krysse grensen.

Lenke til kommentar

Du skrev: "Hadde jeg blitt voldtatt i Afrika hadde jeg kun hatt meg selv å takke"

Så da er det fritt frem å voldtatt svarte i England, og ihvertfall fritt frem å voldtatt kvinner som prøver å smugle seg sjøveien inn i Italia fra Afrika. Disse kvinnene har mye mindre rett til å være i Italia som disse bøndene har til å være i Sør-Afrika.

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

Så da er det fritt frem å voldtatt svarte i England, og ihvertfall fritt frem å voldtatt kvinner som prøver å smugle seg sjøveien inn i Italia fra Afrika. Disse kvinnene har mye mindre rett til å være i Italia som disse bøndene har til å være i Sør-Afrika.

Ja bare slå deg løs det. Skal ikke legge meg opp i hvem eller hva du voldtar. Men det er ikke å komme unna at disse hvite bøndene ikke har noe i Afrika å gjøre. Hvite niggere da eller? Hehe

Lenke til kommentar

Jeg synes hverken svarte i England, økonomiske flyktninger i Italia, eller hvite bønder i Sør-Afrika bør voldtas og drepes. Men jeg legger meg opp i at du synes at i hvert fall et av disse eksemplene er helt ok, noe som implisitt betyr at du godtar alle tre eksemplene.

Lenke til kommentar

Men jeg legger meg opp i at du synes at i hvert fall et av disse eksemplene er helt ok, noe som implisitt betyr at du godtar alle tre eksemplene.

Som sagt; ønsker de å bo i Afrika så får de akseptere forholdene der. Eller bring our boyz home. Ingen som tvinger hvite til å bo i Afrika.

Lenke til kommentar

Men jeg legger meg opp i at du synes at i hvert fall et av disse eksemplene er helt ok, noe som implisitt betyr at du godtar alle tre eksemplene.

Som sagt; ønsker de å bo i Afrika så får de akseptere forholdene der. Eller bring our boyz home. Ingen som tvinger hvite til å bo i Afrika.

De aksepterte å gi fra seg landet til svarte for å bevise overfor verden at de ikke er "rasister", så kan man da se hva slags dass det landet som er bygget av hvite og nå vedlikeholdt av svarte ser ut som.

Det var knapt svarte i Sør-Afrika når hvite slo seg ned der.

Den store ironien er at majoriteten av alle drap i Sør-Afrika er rettet mot innvandrere fra Zimbabwe, svarte som sloss om restene etter den hvite mann.

Løsningen er mere av dette?

KillBoerKillFarmer_ANCSloganMeansKillAllWhites_thumb%5B5%5D.jpg

Hvorfor har ikke vi i vesten gjort noe for de hvite undertrykte i Afrika? hvorfor tar vi ikke sikte på å "integrere" dem i vårt samfunn? det burde jo være en smal sak i forhold til f.eks somaliere.

Jeg håper hvite begynner å skjønne at dette er en villet politikk som tar sikte på å utrydde dem og at det er på samme viset over hele planeten.

http://www.youtube.com/watch?v=c0UNfHn8xeY

Helvetes idioter.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Du har jo faen meg null peiling. Skremmende at du våger å komme med så drøye påstander uten å ha peiling på hva du snakker om. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

De aksepterte å gi fra seg landet til svarte for å bevise overfor verden at de ikke er "rasister", så kan man da se hva slags dass det landet som er bygget av hvite og nå vedlikeholdt av svarte ser ut som.

Om det var mange eller få svarte i Sør-Afrika har vel ikke så mye å si. Det er ikke mange hvite på Voss heller. Er det da bare for afrikanere å slå seg ned der? Men la dem få styre seg selv i Afrika. En egnet mann for jobben er Mugabe. Og etter at de har styrt seg ferdig, burde det jo etter alt å dømme være folkefritt og mye ledig land til de som behøver det. Hva med å flytte Israel dit etterhvert for eksempel? Så er vi kvitt dem og de kvitt oss. Win-win.

Lenke til kommentar

Om det var mange eller få svarte i Sør-Afrika har vel ikke så mye å si. Det er ikke mange hvite på Voss heller. Er det da bare for afrikanere å slå seg ned der? Men la dem få styre seg selv i Afrika. En egnet mann for jobben er Mugabe. Og etter at de har styrt seg ferdig, burde det jo etter alt å dømme være folkefritt og mye ledig land til de som behøver det. Hva med å flytte Israel dit etterhvert for eksempel? Så er vi kvitt dem og de kvitt oss. Win-win.

Ja, det er bare å å flytte til Voss og det er ingen fare for at staten tar over gården og gir den over til etniske nordmenn mens du blir bedt om å dra. Jeg håper at du vet at de har familie som kom dit på 1700-tallet og har ikke pass fra noen andre land, så det er ikke bare å dra hjem, når de bor i hjemlandet sitt allerede. Skal de bo noe annet sted må de søke om visa, og det er ikke alltid veldig lett.

Men jeg lurer heller på om du støtter det andre veien. Burde alle svarte i Norge dra hjem til Afrika, hvis ikke fortjener de å bli drept og voldtatt av nordmenn og burde alle afrikanere som har familiegårder i Norge, få eiendommen deres tatt av staten og gitt til etniske nordmenn. Hvis ikke er du en svær hykler. Ikke ville det overasket meg om du stemmer Venstre heller.

Og hvorfor skulle du flytte Israel dit, Zimbabwe/sør afrika er ikke tomt selv om de hvite drar.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Om det var mange eller få svarte i Sør-Afrika har vel ikke så mye å si. Det er ikke mange hvite på Voss heller. Er det da bare for afrikanere å slå seg ned der? Men la dem få styre seg selv i Afrika.

edit

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Synes synd på alle afrikanere jeg. De konkurerer jo seg i mellom om hvem som kan utføre de værste bjørnetjenestene.

Jeg har et lite ønske! Er det ikke mulig å anstrenge seg litt for å skape en konstruktiv diskusjon? Eller er kluet med denne såkalte oppslagstavlen at man skal pumpe ut mest mulig søppel og kommentere søppelet med ennå mer søppel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...