Bagh Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lurte litt på hvordan den gassringen så ut, men det der ser jo riktig så smart ut. Og ja, flere bilder! Og gjerne en video. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Prequel: - Narvesen! Frokost! - Vente på tog fra Tønsberg til Drammen. - Toget er her! - Et stk hyggelig og sur konduktør - Fremme i Drammen! Alt vi hadde fått beskjed om var at han sto i nærheten av stasjonen. Så vi begynte å trave rundt.. - ..og vips, på et helt random sted, stop perl1 og ventet Bilder! - Første bilde av innsiden - Pedalsettet for øvesleskjøring - Mer detaljert av innsiden - Mekanikeren som hentet oss - Det mest randomme i hele mitt liv. Hang on; det var to ender som sto på ene siden av et gangfelt, som to mennesker som ventet på å få komme over. Bilen foran oss og en lastebil i motsatt kjøreretning stoppet - og de trippet elegant over. We was amazed. De gikk over, stoppet på motsatt side (bildet) og nikket høflig til oss. - Mekanikeren som bygde om bilen (t.v.) og han som hentet oss. - Alex bak rattet! - Bilen parkert på skolen - Bilde2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Video skal jeg prøve å komme med i kveld. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Gratulerer! Passasjeren kan ha det morro med det ekstra pedalsettet Men en ting; få deg sigarettenner! Kan ikke ha et hull der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ordentlig flott bil det der Humra litt da jeg leste om endene, haha. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du gasser, så dette er noe jeg er nysgjerrig på. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fikk du tilbud om gassen ved siden av giret også? Med med den måten du har nå er jo bilen mye mere leken da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Stokkand of win! Bare å fiske lapp1 nå Adrian Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Gratulerer! Passasjeren kan ha det morro med det ekstra pedalsettet Men en ting; få deg sigarettenner! Kan ikke ha et hull der. Ordentlig flott bil det der Humra litt da jeg leste om endene, haha. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du gasser, så dette er noe jeg er nysgjerrig på. Dro med macen ut i bilen: http://www.youtube.com/watch?v=w24ctIeNvTs Innebyde mikrofonen er litt på tur, btw. Stemmen min ble veldig funky Fikk du tilbud om gassen ved siden av giret også? Med med den måten du har nå er jo bilen mye mere leken da. Fikk tilbud om det, men setet osv. er så høyt, brekket så nære, at det ikke hadde gått.Vi liker det lekent! Stokkand of win! Bare å fiske lapp1 nå Adrian Jaaa.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Ja! Det er helt riktig. Bilen har ikke høyreratt, bare macen som gjør det speilvendt. Skal se om jeg får fikset på det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er den ringen veldig lett å trykke inn forresten? så veldig lett ut. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 koos å se og + for sigarettenneren! hehe Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vi vil også se rullestolhentemaskinen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Er den ringen veldig lett å trykke inn forresten? så veldig lett ut. Ja, easy as pie. Bremsen også. Gassen kjenner jeg såvidt, bremsen kan jeg trykke inn med en finger. koos å se og + for sigarettenneren! hehe Det er ingen sigarettenner! Vi vil også se rullestolhentemaskinen Den er ikke programmert enda, venter på ny stol. Så jeg tør ikke bruke den - tilfelle jeg ødelegger noe La forøvrig til en del annotations på videoen. De forklarer litt hva det forskjellige jeg trykker på er. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bare der er noe som dekker hullet til sigarettenneren så er jeg fornøyd! og det er jo nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Etter litt snakking med DSG på MSN fant vi en fiffig detalj som var teipet over. Kommer en miniupdate om noen minutter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Apple: Doing things retard-backwards since 1975! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så ut som det var en liten delay på gassen? Eller er det bare videoen..? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Interessant. Meget fin bil, sørg å få en video av når du kjører! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Etter litt snakking med DSG på MSN fant vi en fiffig detalj som var teipet over. Kommer en miniupdate om noen minutter Spanande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå