WheelMan Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Ja.. Huff Det positive er at så fort de har bekreftelse på betaling shipper de videre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Hehe, ja. Faktisk. Gasspådraget er i utgangspunktet en lineær kurve, jeg tenker de bare har gjort det slik at den blir kvassere og kvassere etter hvor mye man trykker på den. Så bunn er fortsatt bunn, topp er bare litt lettere Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da så, men skal du ha gassen på rattet eller ved siden av giret? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 På rattet. En gassring. Dvs en ring ovenfor rattet, som når presset ned (mot rattet) gir gass. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjørte en 2005 Volvo V70 2,4D 130hk fra Kiruna til Kemi (hhv. Sverige og Finland, 50-60 mil) for å hente en finsk kompis til juleferie fra Forsvaret der. Huh, det var deilig å kjøre Volvo. Satte kassa i manuell overstyring og tura bortover. Til snøstormen kom Men moro var det okke som. Til toget ble forsinka så vi måtte vente i 6 timer i Finland. De visste faen ikke hva agurk, gurka eller cucumber var på noe ala McDonalds :| Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Kos! 2,4D er noe slappere enn 2,5T. Gleder meg som en unge On another note; fått masse koslige fakta og tall fra Tollpost: Vekt: 80kg () Sporing: Status Tidspunkt Lager. 2010-05-06 15:52 Inn på terminal. 2010-05-11 10:08 (1 min før jeg søkte, lol) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det veier litt, selv om det er Alu-felger Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Da er jeg kjip da Ja, men ikke derfor.Unnskyld?!Kan du vennligst forklare hva jeg har gjort mot deg? Jeg har tydeligvis gjort noe som har såret deg kraftig ettersom du "angriper" meg hver gang du får sjansen? Hehe, ja.. Bestilt litt annet kos også! Lyktbeskyttelse / soting: http://www.headlightarmor.com/02-07-volvo-xc70-headlight-protection-kit.aspx Lyktene på den skiller seg veldig ut, så fant beskyttelsesfilm med 50%. Kostet ikke stort, så verdt et forsøk. Fra Carbonfiberwerks: Alutrim til midtkonsollen: Oljelokk: Gaugepod til speildekselet: Gleder meg enda mer Gaugepoden skal huse en slik: - som med en del annet snart bestilles fra IPDUsa Endret 11. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Bilde: To do, or not to do? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) 3000 bare i frakt. WTF?! Felgene kostet.. *sjekke* 670 kroner Endret 11. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tar du morgenbadet ditt i sedler? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Nei, golden shower. Wait, nei. Sa jeg det? Neida.. Men det er nå jeg har penger, og det er modifikasjoner jeg uansett ønsker å gjøre i fremtiden. Bilen er ganske badekar, og den blir ikke nevneverdig mindre komfortabel av de struttene / brakettene - bare mye fastere i fisken. On another note; hente bil i morra formiddag! Mailet litt frem og tilbake med Rog3r (Handicare Drammen), og jeg fikk tre valg: Hente i morgen formiddag, fredag ettermiddag eller neste uke.. Problemet mitt var at min far er i utlandet frem til i morgen kveld, og jeg kan ikke hente bilen alene. Heldigvis var en kamerat tilgjengelig, så han blir med meg i morgen! Felgene er her torsdag/fredag også Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 some times i think i'm too kind Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Some says he's too kind.. some say he is a machine! All we know is; fy faen jeg gleder meg til i morra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Når får du lappen, da? ^_^ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 aldri! han kommer til å få meg til å bli sjaføren hans, bare vent å se Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Må du ta kjøretimer etc i den bilen du har nå, eller har kjøreskolene tilrettelagt kjøreskolebilene til rullestolbrukere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå