AnaXyd Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Føler med deg på den der. Men da blir det UENDELIG digg når du først skal hente den! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Men jeg er jo i Barcelona neste uke! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det var jo, kjett. Da blir det UHORVELIG digg å få den igjen da.. Men anyway, du får dra og dreie deg noen pedaler og dra opp til dem! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Det som egentlig irriterer meg mest er at min far får kjøre den før meg / helt hjem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Får trøste deg med øvelseskjøring fra g.moen (eller annen flyplass da ) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er du maks uheldig nå så blir du askefast Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ille kjipt, men gleder meg til å se en HC-ombygd xc70! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hei Adrian ! Da er bilen klar til å hentes i morgen etter kl. 12.00. :-) Vi har time hos biltilsynet kl 10.00. i morgen. Husk å ta med del 2 av vognkortet, den rosa delen, slik at vi får levert denne til biltilsynet til uken for å få nytt riktig vognkort med annmerkinger. Mvh Handicare as Roger Jeg er i Barcelona om dagen, så min far står for avhenting av bil. Har lagthan til så han også får denne mailen - Adrian Hei RogerJeg kommer med toget som er i Drammen kl 14.48. Så da er jeg vel hos deg ca 15.10 eller noe. Hilsen Erik *gni seg i hendene* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er i Barcelona, jeg. Så.. nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Faaack, stemmer det. My bad. Men jeg har fått forstyrrende rapporter om hvordan dere oppfører dere der nede: http://url.hw.no/?14d8 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Hell i uhellet i uhellet i hellet, foklens! Det jeg fryktet kom til å skje, har skjedd Levering er utsatt til onsdag da de måtte justere gasspådrag etter biltilsynet så på den. Bilen er aggressiv nok som den er, og med rattgass som har enda mindre vandring tok det visstnok helt av. Så de skulle se om de fant en fiks. Så da får jeg kanskje vært med å hente den allikevel Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men kommer du deg hjem i asken? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Barcelona-flyplassen er stengt, den vi flyr fra (Girona) er fortsatt åpen - enn så lenge. Vi får se i morgen. Nå skal jeg legge meg på senga og spille på Xboxen jeg har kjøpt her nede. JADA, JADA. Jeg er nerd.. Kjøpte meg 360 Elite med Halo og Forza 3. MEN! Det er en plan bak det hele, og ja - det innebærer bil. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Betyr dette at Mercedesplanene er lagt på is..? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Neida, bare på internett. De lever enda. Ontopic: Tilbake fra Barcelona. Fikk en koslig telefon fra et shippingfirma på fredag, og venter på mail fra de med faktura for toll og slikt. Felgene er her innen to uker! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Pen og god bil det der. Veldig smart løsning for rullestolen. Ønsker deg lykke til videre med prosjektet WheelMan ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Pen og god bil det der. Veldig smart løsning for rullestolen. Ønsker deg lykke til videre med prosjektet WheelMan ! It is indeed! Og penere skal den bli Takk! Sendte avgårde en mail til Handicare, da jeg lurte på hva som ville bli gjort med nevnte problem: Hei Adrian ! Det som JEG ikke var fornøyd med var at bilen tok litt for brått i gang med gassringen, var ikke god å kjøre, så vi måtte finne et nytt program for elektronikken, slik at bilen blir mer soft å kjøre i gang med ;-) Ingen dramatikk, bare en litt for sprek motor ;-) ! Bilen min Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Staten skal faenmeg ha sitt for felgene også Bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå