Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog / Showcase: R.I.P. Volvo XC70 2.5T - Totalskadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa da strengt tatt "Entourage-typen" så det er ikke så mye å beklage..

Ikke for å pirke men cabriolet av "entourage-typen" er ikke en 1968 DeVille uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er jo ikke samme merke engang. Men nok om det.

..

Hvordan er det å bygge om denne iforhold til nyere biler som volvoen? Og får du dekt utgiftene til ombyggingen av denne også?

Lenke til kommentar

En jeg skjenner har en Chevrolet Impala som er bygget om for HC.

Han har en stang som går opp fra gassen og bremsen. Når du dytter stangen ned, gasser han og når du presser inn (forover) stangen bremser han.

Like genialt som det er enkelt. :thumbup:

Rullestolen slår han sammen og putter i passasjer setet.

EDIT

Det ser ca sånn ut bare at han styrer det med høyre hånd.

standard%20control.jpg

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Har du vunnet i lotto?

Nei. Det har jeg ikke. For de som lurer på hvorfor jeg bruker så mye penger i dette, så er det investeringer. Morro å legge penger i noe som konstant øker og øker i verdi, som samtidig kan brukes. Vurderer å ta med en bil til også, en DMC DeLorean i perfekt stand. Den har gått 215 miles. Til og med orginal spylervæske og bremsepads på den..

Cadillacen har gåt 42k miles, for de som lurte. Det er ingenting. Men DeLoreanens 215 tar kaka. 215 miles altså, ikke 215 tusen.

Nice bil wheelman, innså du at man ikke drar damer i volvo stasjonsvogn? :fun:

Du skulle bare visst du. Den drar nok av de. Sort bil med røfft utseende og pene felger drar det motsatte kjønn som bare det. Litt soting nå så blir det bra!

Er jo greit med en sommerbil da WM

Veldig! Jeg og en kamerat er veldig mye på bilturer, og den bilen er perfekt!

Hvordan er det å bygge om denne iforhold til nyere biler som volvoen? Og får du dekt utgiftene til ombyggingen av denne også?

Bedt om å få det veldig enkelt. Noe liknende det Martin808 beskriver, muligens enda enklere - og mer anonymt.

Rullestolen slår han sammen og putter i passasjer setet.

Har vært ute og kjørt litt med Volvoen, og legger da stolen i passasjersetet. Fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...