Atald Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Litt fargeforskjell og det er ser fort halvveis ut. Da tror jeg det blir bedre å gå for svart og bevare det flotte helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Må si meg enig med Atald. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis du har planer (og penger) om å bytte ut alt så det blir gjennomført så peis på med sort/beig. Vil du derimot gjøre det enkelt og økonomisk så er jo valget lett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Vel, det er to resultater jeg mener kan bli pent.. Sort/alu, og sort/beige/alu. Det er ikke snakk om være økonomisk, jeg har jo råd til det. Det vil bare ta opptil flere måneder før jeg kan få det gjennomført med beige-innleggene, og jeg mener jeg klarer å få til et like godt resultat med sort/alu-design. Sort/alu vil si sorte dørpaneler, sorte seter, sort dashbord, sort instrumentpanel (07-modellen, samme som R bare sort) og slik, men mye alu-trim. 07-modellen har aluinnlegg over alt, og det ser unektelig bra ut! Sort/beige/alu blir noe av det samme, men da med bl.a. blått instrumentpanel (R-design), two-tone dørpaneler og two-tone seter. Dette på toppen av aluinnlegg og slik. Endret 30. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Om du bytter ut absolutt alt slik at svart-tonen blir lik, sier jeg kjør på med svart/beige, ellers må jeg si at helsvart/alu er et bedre alternativ. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg er faktisk litt usikker på hvor gjennomført jeg kan få det. Å trekke om hele dashbordet og setene er dyrt, og det er ikke ting som dukker opp nå og da på internett akkurat.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Sånn ser det orginale Gobie-dashbordet ut: Det kan skaffes, vet hvertfall om en på XC-forumet som har og kan skaffe mer. Jeg bare har mine tvil til beige dashbord og slik, jeg vil ha det sort.. Endret 30. mai 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hele dashboret i lyst var ikke SÅ pent Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Nei, enig. Det er dog LANGT billigere å kle om det lille blå-sorte til helt sort som resten av bilen er, enn å gjøre det motsatt. DET kan bli pent! Og det har jeg ikke tenkt på. Jeg kan også ta deler av panelet fra døren jeg har nå og bruke på samme måte. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ehm, jeg tror du glemte noe viktig, WM; nemlig å fortelle hva som er i eskene! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 SLUUUUUUUTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! Stopp smerten! HVA ER I ESKENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Vitsen er jo at dere skulle gjette i mellomtiden, mens jeg sto opp og fikk meg noe mat Bilder og innhold kommer snart! GLED DERE! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tør tippe på at hodet til en eller anna dude som har irritert Adrian ligger i de eskene. Og at det er hjelmen som h*n brukte før h*n døde Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Og det under eskene er papirarbeidet fra mordetterforskningen? *meeep* - wrong Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei det er hit-listene dine . Du har sikkert leid in MSg til å drepe folk verden rundt! Det forklarer hvorfor han alltid er overalt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 ..eller var det feil bilde? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror du har valgt feil bildet, med mindre msg står bak en busk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Update, en av to denne kvelden, incoming in ~2 min. EDIT: På plass! Om du følger strømmen ift. forumdesign, så er det på neste side - hvis ikke; se lengre ned Endret 4. juni 2010 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå