syklitengutt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei, har mistet min brukermanual til HW 433 C80. Hvordan skal den stilles inn for å fungere? på reciever og kontroll er det 4 knapper. Hva skal disse stå på? Noen som kan gi noen hint om dette? Nå står alle knappene ned på begge enheter, men da skrur ikke kameraet seg på automatisk når jeg trykker på kontrollen. Har prøvd å søke på nett men får ikke dette til. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 http://www.hahnel.ie/index.cfm?page=dslrremotecontrols&id=35&pId=35 jeg fant det her men er noe som ikke stemmer. Står alle på av eller ned, kan jeg ta bilder fra lange hold, men hvis kameraet går i "dvale" får jeg ikke skrudd det på. Vipper jeg 4 opp på begge får jeg skrudd kameraet på men kun bilder fra korte hold. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Er det de 4 kodebryterne du mener,de må/skal stå i samme posisjon på begge enhetene. Kan hende du må hold on/off bryteren inne i mer en 3 sec for å aktivisere kameraet igjen. Endret 20. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå