Teardrop Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei, Leter etter en liten bærbar PC, men synes de vanlige såkalte netbook'ene er for store og mangler trykkfølsom skjerm. Så så jeg HTC Shift på nettet og tenkte at den kanskje kunne være interessant da den er mindre. Har dog ikke sett den i virkeligheten så det er litt vanskelig å forestille seg om den er passende. Noen som har erfaringer med den? Synes at det er vanskelig å finne noen som selger den i Norge (skulle hatt norsk tastatur)? Evt. andre alternativer i den størrelsen? Jeg trenger en liten datamaskin som er lett å ta med seg. Skal brukes mest til tekstbehandling og nettsurfing. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Pandora (Wikipedia) Nokia n900 Begge med Linux-baserte OS, fullskjermtastatur og trykkskjerm, mener du får 800x480 oppløsning. Du får ikke Pandora med norsk tastatur, og merk at det er en blanding av portabel spillkonsoll og PDA. HTC Shift veit jeg lite om. Hva skal du bruke den til? Endret 21. april 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Hm, ikke en gang HTC kunne si hvem som solgte den i Norge. Fikk bare svar at jeg måtte søke på nettet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå