RescueMe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som kjenner til rutinene rundt dette i Norge? Jeg må nå sende inn min HTC Desire (kjøpt via MPX) da den er ubrukelig som telefon pga skurring/støy. Vet en noe om hvor lenge de bruker på slike saker? Dette burde også være en greit DOA-sak siden den sendes to dager etter at den er mottatt? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Om det er en DoA sak så får du vel ny mobil enten i butikken eller tilsendt gjør du ikke? Tar vertfall ikke lange tiden. Lenke til kommentar
RescueMe Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Satser jo på det, men klok av skade stoler jeg aldri på noen form for kundeservice. Prøvde å ringe support i dag for å sjekke, fikk bare beskjed om at ingen var tilgjengelig for å hjelpe meg og så ble det lagt på.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Satser jo på det, men klok av skade stoler jeg aldri på noen form for kundeservice. Prøvde å ringe support i dag for å sjekke, fikk bare beskjed om at ingen var tilgjengelig for å hjelpe meg og så ble det lagt på.... Og det er én av de mange grunnene til å handle i en fysisk butikk Da går alt av returer, reklamasjoner og reparasjoner raskere, og du har en person å forholde deg til i butikken i stedet for å håpe at noen kan svare på telefon eller e-post og kanskje vente flere dager før man faktisk får svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå