Gå til innhold

Kjempeoppdatering til X10


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan batteriet er i forhold til HTC Desire?? :)

 

Jeg har hatt en X10 siden 30.mars, og må si jeg lader min daglig.

Mitt forbruk: ca 40 minutt musikk, wlan på hele dagen, ca 30 minutt samtale, ca 30 sms daglig, mye demonstrasjon i butikk, og ikke minst 2-3 timer med spilling. I tillegg blir det en del facebook. Opplever at den synger på 25% batteri når dagen er omme.

 

En kollega har brukt en Desire siden lørdag, og opplever mye av det samme.

Hans forbruk: 30 minutt tale, kanskje 20 minutt musikk, 10 sms, myyyye demo (og maks lysstyrke), push e-post og mye internett + wlan på hele dagen. Han sier han har rundt 40-50% når dagen er omme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X10 er suveren. Og som RMNZR sier om batteriet så er det egentlig ett bra batteri. har strekt det til to dager nå med 3-4 timer wlan, konstant BT, 10-15sms og 20min samtale. og merker bedring for hver lading. Dog plager skriving av bokstaven "a" i liggende stilling meg grenseløst. Den reagerer på at jeg trykker på skjermen, men den vil ikke skrive bokstaven. Samt etter siste oppdatering av software så fungerer ikke soveinstillingene på WLAN som den skal, den skrur av selv om jeg har bedt den om ikke og gjøre det når den er tilkoblet.

Lenke til kommentar

X10 er suveren. Og som RMNZR sier om batteriet så er det egentlig ett bra batteri. har strekt det til to dager nå med 3-4 timer wlan, konstant BT, 10-15sms og 20min samtale. og merker bedring for hver lading. Dog plager skriving av bokstaven "a" i liggende stilling meg grenseløst. Den reagerer på at jeg trykker på skjermen, men den vil ikke skrive bokstaven. Samt etter siste oppdatering av software så fungerer ikke soveinstillingene på WLAN som den skal, den skrur av selv om jeg har bedt den om ikke og gjøre det når den er tilkoblet.

 

Last ned scandinavian keyboard. fiksa problemet for meg i allefall! :)

Lenke til kommentar

Og er det noen som kan hinte om når evt. Amobil(aMobil,whatever) kommer med en test av denne ? Er nysgjerrig på om folket har funnet ut noe mer enn jeg har gjort :D

Ehh...?

Har du i det hele tatt giddet å sjekke de nevnte nettstedene?

Både amobil.no, mobilen.no og mobili.no har testet X10. Det må jo gå an å sjekke ørlite selv også...

 

Amobil har testet X10? Nei? Sjekke litt selv kanskje?

Lenke til kommentar

Og er det noen som kan hinte om når evt. Amobil(aMobil,whatever) kommer med en test av denne ? Er nysgjerrig på om folket har funnet ut noe mer enn jeg har gjort :D

Ehh...?

Har du i det hele tatt giddet å sjekke de nevnte nettstedene?

Både amobil.no, mobilen.no og mobili.no har testet X10. Det må jo gå an å sjekke ørlite selv også...

 

Amobil har testet X10? Nei? Sjekke litt selv kanskje?

Ser jeg var litt kjapp der (beklager det), men poenget står forsåvidt fremdeles. Det finnes lassevis av X10-tester på nettet, og de er ikke akkurat vanskelige å finne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...