cakefun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg kjøpte en ferdigbygget pc av selvalgte komponenter fra komplett i januar i år til ca 9000 kr, etter bare en 2 -3 dager startet problemene, pcen frøs og ble uresponsiv feilsøkte selv og prøvde en del småting for å fikse dette (min datakunnskap på dette området er vel ganske begrenset så etter å ha til slutt ha formatert pcen og oppdaget at pcen frøs til og med under reinnstalering av w7 sendte jeg pcen inn med grundig beskrivelse av problem fikk pcen tilbake med beskjed om at skjermkort var defekt og byttet 1 dag etterpå var samme feilen tilbake det endte med 3 returneringer før det endelig ble oppdaget hva feilen var,(defekt minne) begynte å bli temmelig lei da jeg fikk igjenn pcen andre gangen med beskjed om at pcen var funnet helt i orden men som sagt oppsummert må jeg si at Komplett viste en meget villig og imøtekommende og konstruktiv oppførsel mot meg pcen ble raskt returnert (tok ca en uke hver gang) ble personlig oppringt av datateknikker på support og fikk kontantnota med alle utgifter (frakt dekket tilbakebetalt) fikk også dyrere rambrikker og ny og bedre power supply innstallert og hele tiden følte jeg meg godt ivaretatt av komplett (endte opp med at jeg ble oppringt fra support etter 2 gangen da de ikke fant feilen og ble rådet til og filme feilen m videokamera neste gang pcen frøs gjorde også dette, det eneste som kunne vært litt bedre var en grundigere sjekk den 1 og/eller 2 gangen jeg leverte den inn,mistenker at pcen ikke ble sjekket den 2 gangen bortsett fra en mem test, men uansett denne erfaringen hvor sur den enn var med ca 2 -3 mnd bortkastet tid og extra jobb med å returnere 20 kilo pc (uten bil) til hovedpostkontor 3 ganger er jeg som sagt veldig førnøyd med ytet service så jeg kommer til å gjøre alle mine innkjøp trygt her i fremtiden også Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 de gjør ikke så fryktelig mye mer en hva som kreves av dem egentlig. siden pc'n var ferdigbygd fra komplett så skulle du vell egentlig aldri fått problemer så fort. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 poängen er kanske att Lefdal og liknande kan slutte med att selge pc siden det er så här man ønsker att bli behandlet.. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert heller. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 bra det orna seg for deg da =) Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Hei dere har selfølgelig rett med hensyn til at komplett ikke gjorde så mye mer enn hva som burde bli forventet av dem,noe som det ikke er noe automatikk i hvis man ser leser andre inlegg her hvor trådstartere har hatt problemer med kundebehandling i forbindelse med feilvarer /retur uansett feil kan skje overalt når man sender ut hundre tusenvis av varer pr dag til kunder dette er selfølgelig beklagelig men jeg syntes nå komplett oppførte seg greit here i denne saken jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå