Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

komplett bra kundebehandling og support


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ferdigbygget pc av selvalgte komponenter fra komplett i januar i år

til ca 9000 kr, etter bare en 2 -3 dager startet problemene, pcen frøs og ble uresponsiv

feilsøkte selv og prøvde en del småting for å fikse dette (min datakunnskap på dette området er vel ganske begrenset så etter å ha til slutt ha formatert pcen og oppdaget at pcen frøs til og med under reinnstalering av w7 sendte jeg pcen inn med grundig beskrivelse av problem

fikk pcen tilbake med beskjed om at skjermkort var defekt og byttet

1 dag etterpå var samme feilen tilbake

det endte med 3 returneringer før det endelig ble oppdaget hva feilen var,(defekt minne)

begynte å bli temmelig lei da jeg fikk igjenn pcen andre gangen med beskjed om at pcen var funnet helt i orden

men som sagt oppsummert må jeg si at Komplett viste en meget villig og imøtekommende

og konstruktiv oppførsel mot meg

pcen ble raskt returnert (tok ca en uke hver gang) ble personlig oppringt av datateknikker på support og fikk kontantnota med alle utgifter (frakt dekket tilbakebetalt)

fikk også dyrere rambrikker og ny og bedre power supply innstallert

og hele tiden følte jeg meg godt ivaretatt av komplett

(endte opp med at jeg ble oppringt fra support etter 2 gangen da de ikke fant feilen og ble rådet til og filme feilen m videokamera neste gang pcen frøs

gjorde også dette, det eneste som kunne vært litt bedre var en grundigere sjekk den 1 og/eller 2 gangen jeg leverte den inn,mistenker at pcen ikke ble sjekket den 2 gangen bortsett fra en mem test,

men uansett denne erfaringen hvor sur den enn var med ca 2 -3 mnd bortkastet tid og extra jobb med å returnere 20 kilo pc (uten bil) til hovedpostkontor 3 ganger

er jeg som sagt veldig førnøyd med ytet service

så jeg kommer til å gjøre alle mine innkjøp trygt her i fremtiden også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei dere har selfølgelig rett med hensyn til at komplett ikke gjorde så mye mer enn hva som burde bli forventet av dem,noe som det ikke er noe automatikk i hvis man ser leser andre inlegg her hvor trådstartere har hatt problemer med kundebehandling i forbindelse med feilvarer /retur

uansett feil kan skje overalt når man sender ut hundre tusenvis av varer pr dag til kunder

dette er selfølgelig beklagelig men jeg syntes nå komplett oppførte seg greit here i denne saken jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...