SondreSnurr Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ok, jeg begynner å bli gal nå. Det virker som at jeg har kommet til et punkt der emblems of triumph ikke kan gi meg bedre gear. (Har ca 5100 gs) Problemet er jo det at jeg ALDRI får startet å raide. Om jeg skal være med i ToC, så må jeg ha achievement på at jeg har gjort det før. Om jeg skal være med i ICC, så må jeg ha achievement at jeg har drept så og så mange bosser. Om jeg skal joine en guild som raider, spør de om achievements. Hvordan i helvette skal jeg liksom skaffe meg de achievementsa når INGEN er villige til å bære meg igjennom en eneste gang? D: Folk som synes gearscore har ødelagt spillet har ikke merket hvordan det er å være ny etter achievements kom. Tanker, forslag? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ikke alle raid-ledere spør etter achievements. Les opp om bossene og forklar dette for lederen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kjøp en konto som allerede har achievements. Neida. Finn et guild som driver med progress på ditt nivå, og join dem. Ellers så burde det vel la seg gjøre å overtale raidleder hvis du har skills men ikke achievements. Achievement for å ta ToC? Wtf... Høres bare ut som raidleders unnskyldning for å slacke. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bruke den fake-achievement addonen, bare sørg for at du kan tactics. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Trenger sjelden fake achi. Berre link en achi in progress, så er du med i 50% av tilfella ^^ Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Under-achiver funker bra Fortsatt umulig å komme inn i ICC da, siden folk har latterlige gs krav. 5400 for ICC10? Jeez D: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Under-achiver funker bra Fortsatt umulig å komme inn i ICC da, siden folk har latterlige gs krav. 5400 for ICC10? Jeez D: Er ikke så mye det, med tanke på at de fleste nabbs equipper PvP items og unødvendig trinkets for å få max GS. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvordan i helvette skal jeg liksom skaffe meg de achievementsa når INGEN er villige til å bære meg igjennom en eneste gang? D: Der er kanskje noe av problemet? Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Under-achiver funker bra Fortsatt umulig å komme inn i ICC da, siden folk har latterlige gs krav. 5400 for ICC10? Jeez D: Er ikke så mye det, med tanke på at de fleste nabbs equipper PvP items og unødvendig trinkets for å få max GS. Det er fortsatt mye. Vanskelig å få 5400gs uten å ha vært i ICC en eneste gang. Gakks: Jeg mente ikke bære meg igjennom som at jeg sitter og faceroller og lurer på hva som skjer mens jeg gjør 1k dps og dør hele tiden. Jeg er vanligvis blant topp 3 dps i raids og følger tactics. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er latterlig og sånne folk ødelegger spillgleden. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) SondreSnurr, realm er du på, og er det mulig å se armory, kanskje vi finner feilen hvorfor folk ikke tar deg med, mulig det er noe mystisk med geared det elns... Er du på veldig low realm, ser hele tiden på trade at guilds søker nye spillere, er ikke noe vanskelig å bli med å raide med dem å få en start i raiding historien din. Endret 20. april 2010 av nagina Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 SondreSnurr, realm er du på, og er det mulig å se armory, kanskje vi finner feilen hvorfor folk ikke tar deg med, mulig det er noe mystisk med geared det elns... Er du på veldig low realm, ser hele tiden på trade at guilds søker nye spillere, er ikke noe vanskelig å bli med å raide med dem å få en start i raiding historien din. Ingen som ber om inspect. Det er bare det at de krever utrolig bra gear/gearscore generelt. Fikk lurt meg med på ICC10 nå nettopp though. Mener bare at hele achievements styret er overvurdert og teit. Jeg er på Grim Batol forresten, så det er ganske fullt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Akkurat der er jeg også, alliance... så ingen problemer å finne guild om jeg skulle trenge det noen gang ;p Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvordan i helvette skal jeg liksom skaffe meg de achievementsa når INGEN er villige til å bære meg igjennom en eneste gang? D: Folk som synes gearscore har ødelagt spillet har ikke merket hvordan det er å være ny etter achievements kom. Join ein progress guild og start samen med andre som aldri har vore ICC? Er sånn alt har startet ein gong. Kan ikkje forvente å bli carriet gjennom instancer for å få achivements så du kan pugge dei. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 av og til noen som ikke skriver link aciv i chat, sånn jeg kom med i mine første raids... eller så funker det hvis du kjenner noen som er i raidet. da skriver han bare "inv "name"", også spør ingen deg om acivments Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå