Vinkelsliperen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) hei jeg har htc hero og har firmware 1.5 og lurte på om det er mulig å få tak i android 2.1 med htc sense UI. isåfall hvor og hvordan skal jeg få innstalert det på mobilen? har sett litt på youtube osv og det ser litt bedre ut med brukervennligheten og andre ting, selv om det nesten er helt likt da. men det ser ut til å være litt nye kule programmer. Endret 19. april 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
SRD Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 HTC holder vel på å lage det til Hero, men tror ikke de har gitt den ut enda. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) HTC holder vel på å lage det til Hero, men tror ikke de har gitt den ut enda. ok, da får jeg vel vente litt lenger da Endret 19. april 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Siste rykter er at 2.1 skal komme til Hero i slutten av april.. Men har blitt utsatt tidligere, så er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Siste rykter er at 2.1 skal komme til Hero i slutten av april.. Men har blitt utsatt tidligere, så er ikke helt sikker. det er vel bare å vente og se Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noko nytt i saken? Fant denne diskusjonen, utan at det gjer meg stort klokare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå