Gå til innhold

Salg av G9-en

Anbefalte innlegg

hei har hatt ein logitech G9 i eit halvt år.. og eg lurte på om korleis eg kunne få solgt den.. ingen i klassen vil kjøpe den fordi dei allerede har Gaming mus eller har samme. grunnen til det e fordi eg vil heller ha meg ein CM STORM sentinel Advance:D og eg vil helst sleppe og sende den inn på Finn.no:P menne kor mykje trur dokke atte eg kunne fått solgt den for.. allt e i god stand ingen ting knekt og alt er perfekt innstilt... einaste e atte meg kabelen så e det ein tråd rundt og den måtte eg klippe av fordi den hold på og knekke kabelen innvendig. og derfor måtte eg klippe den noken plassar;) menne har såtte på svart teip slik det ikkje synes så stygt:P so hjelp takk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, 100kr om den hadde vært hel. kanskje 50kr siden den er defekt. Intet mer.. G9 betalte jeg 199kr for hos komplett.no rett før den gikk ut av produksjon.

kossen fekk du tak i den til 199?:O tilbud? eg betalte 414 for min:P berre 100KR den e jo i fin stand då:p menne visst eg berre får 100 kr for den so har no eg den berre til overs;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...