rvenes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 min erfaring er uansett at opptil 300kr ekstra for en vare pga en karamell ikke gjør kjøpet til en fantastisk opplevelse, ei gjør det microplex til medlem av "kundeservice-kommer-først klubben" Vis tinga koster opptil 300 kr meir av microplex, og du bestiller der, så er du fa3n meg dum. Da kan du vel bestille der det er billigst da vel? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Ja, men komplett som mange andre web butikker har avtale med posten så kunden får ny vare fra komplett og de ordner med posten. Dessuten var det vel ikke posten som sendte meg et brukt kort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 min erfaring er uansett at opptil 300kr ekstra for en vare pga en karamell ikke gjør kjøpet til en fantastisk opplevelse, ei gjør det microplex til medlem av "kundeservice-kommer-først klubben" Vis tinga koster opptil 300 kr meir av microplex, og du bestiller der, så er du fa3n meg dum. Da kan du vel bestille der det er billigst da vel? Selvfølgelig kan du det, men hvor er moralen til feks microplex :o :o :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Deler ikke denne erfaringen med deg. Sorry De er seriøse, så lenge kunden fortjener det. Japp, Enig der du... Det er jo altid dei som skriker høyest man høyrer! hva hadde vært god kundeservice i det tilfellet ? jo, at komplett tar saken i egne hender med en gang, de tar imot hovedkortet og sender et nytt med en gang, for så å ta opp saken med posten i etterkant hvis de mener det er grunnlag for det..skal ikke måtte la kunden få svi.. policien til posten er at hvis pakken har synlige skader og du mistenker at varen din er skadet så skal du åpne den på posten med en ansatt i nærheten, for så å fylle ut eventuell skademelding. jeg vet ikke stort om saken til snekker`n. men god kundeservice står uansett beskrevet ovenfor. "ædda bædda, det er posten sin skyld" er ikke god kundeservice.. det er alltid de som skriker høyest man hører best, selvsagt... sier ikke det seg selv, men hva har det med saken å gjøre Lenke til kommentar
Logan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ThomasM så lenge kunden fortjener det ? utdyp den litt.. min erfaring er uansett at opptil 300kr ekstra for en vare pga en karamell ikke gjør kjøpet til en fantastisk opplevelse, ei gjør det microplex til medlem av "kundeservice-kommer-først klubben" Jeg har handlet fra Microplex i mange år. Har ingenting å utsette. Hvis du er misfornøyd med prisene, kan du jo handle andre steder. Microplex tar kundene på alvor. Tar inn de rette tingene osv. . Om en seriøs webshop er litt dyrere enn en totalt useriøs, så er det helt greit. Bedre å handle fra proffer, enn totalt amatører på området! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Deler ikke denne erfaringen med deg. Sorry De er seriøse, så lenge kunden fortjener det. Japp, Enig der du... Det er jo altid dei som skriker høyest man høyrer! hva hadde vært god kundeservice i det tilfellet ? jo, at komplett tar saken i egne hender med en gang, de tar imot hovedkortet og sender et nytt med en gang, for så å ta opp saken med posten i etterkant hvis de mener det er grunnlag for det..skal ikke måtte la kunden få svi.. policien til posten er at hvis pakken har synlige skader og du mistenker at varen din er skadet så skal du åpne den på posten med en ansatt i nærheten, for så å fylle ut eventuell skademelding. jeg vet ikke stort om saken til snekker`n. men god kundeservice står uansett beskrevet ovenfor. "ædda bædda, det er posten sin skyld" er ikke god kundeservice.. det er alltid de som skriker høyest man hører best, selvsagt... sier ikke det seg selv, men hva har det med saken å gjøre Yes, pakken ble åpnet på posten, og det ble bekreftet av dem at den var knust, likevel forlangte komplett at varen måtte testes av dem før jeg kunne få ny. Da den endelig var testet sendte de meg et brukt kort og da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om å sende det tilbake for test så skulle jeg få nytt, dette tok 30 dager, er det dette dere kaller service :o :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ThomasM så lenge kunden fortjener det ? utdyp den litt.. min erfaring er uansett at opptil 300kr ekstra for en vare pga en karamell ikke gjør kjøpet til en fantastisk opplevelse, ei gjør det microplex til medlem av "kundeservice-kommer-først klubben" Jeg har handlet fra Microplex i mange år. Har ingenting å utsette. Hvis du er misfornøyd med prisene, kan du jo handle andre steder. Microplex tar kundene på alvor. Tar inn de rette tingene osv. . Om en seriøs webshop er litt dyrere enn en totalt useriøs, så er det helt greit. Bedre å handle fra proffer, enn totalt amatører på området! jeg handler andre steder ser ikke at noen av de andre nettbutikkene som driver med slikt er totalt amatører på området.. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ThomasM jeg handler andre steder ser ikke at noen av de andre nettbutikkene som driver med slikt er totalt amatører på området.. Greit for meg, greit for deg. Smaken er som baken skjønner jeg - delt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Deler ikke denne erfaringen med deg. Sorry De er seriøse, så lenge kunden fortjener det. Japp, Enig der du... Det er jo altid dei som skriker høyest man høyrer! hva hadde vært god kundeservice i det tilfellet ? jo, at komplett tar saken i egne hender med en gang, de tar imot hovedkortet og sender et nytt med en gang, for så å ta opp saken med posten i etterkant hvis de mener det er grunnlag for det..skal ikke måtte la kunden få svi.. policien til posten er at hvis pakken har synlige skader og du mistenker at varen din er skadet så skal du åpne den på posten med en ansatt i nærheten, for så å fylle ut eventuell skademelding. jeg vet ikke stort om saken til snekker`n. men god kundeservice står uansett beskrevet ovenfor. "ædda bædda, det er posten sin skyld" er ikke god kundeservice.. det er alltid de som skriker høyest man hører best, selvsagt... sier ikke det seg selv, men hva har det med saken å gjøre Yes, pakken ble åpnet på posten, og det ble bekreftet av dem at den var knust, likevel forlangte komplett at varen måtte testes av dem før jeg kunne få ny. Da den endelig var testet sendte de meg et brukt kort og da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om å sende det tilbake for test så skulle jeg få nytt, dette tok 30 dager, er det dette dere kaller service :o :o Da hadde dei vel andre viktigere ting/kunder og ta seg av da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Deler ikke denne erfaringen med deg. Sorry De er seriøse, så lenge kunden fortjener det. Japp, Enig der du... Det er jo altid dei som skriker høyest man høyrer! hva hadde vært god kundeservice i det tilfellet ? jo, at komplett tar saken i egne hender med en gang, de tar imot hovedkortet og sender et nytt med en gang, for så å ta opp saken med posten i etterkant hvis de mener det er grunnlag for det..skal ikke måtte la kunden få svi.. policien til posten er at hvis pakken har synlige skader og du mistenker at varen din er skadet så skal du åpne den på posten med en ansatt i nærheten, for så å fylle ut eventuell skademelding. jeg vet ikke stort om saken til snekker`n. men god kundeservice står uansett beskrevet ovenfor. "ædda bædda, det er posten sin skyld" er ikke god kundeservice.. det er alltid de som skriker høyest man hører best, selvsagt... sier ikke det seg selv, men hva har det med saken å gjøre Yes, pakken ble åpnet på posten, og det ble bekreftet av dem at den var knust, likevel forlangte komplett at varen måtte testes av dem før jeg kunne få ny. Da den endelig var testet sendte de meg et brukt kort og da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om å sende det tilbake for test så skulle jeg få nytt, dette tok 30 dager, er det dette dere kaller service :o :o Da hadde dei vel andre viktigere ting/kunder og ta seg av da. Sikkert og det du sier der viser jo seriøsiteten i kundebehandlingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 komplett og microplex er ikke "knall" på kundeservice området Øh jau! har ikkje hatt noke problem eg, Vis du har eit hovedkort som er knekt i posten, så er det posten sitt feil, og ikkje komplett (kommer jo ann på pakkinga,m en den pleier og være rimlig bra. Da er det postens om skal erstatte hovedkortet og ikkje kompett. Deler ikke denne erfaringen med deg. Sorry De er seriøse, så lenge kunden fortjener det. Japp, Enig der du... Det er jo altid dei som skriker høyest man høyrer! hva hadde vært god kundeservice i det tilfellet ? jo, at komplett tar saken i egne hender med en gang, de tar imot hovedkortet og sender et nytt med en gang, for så å ta opp saken med posten i etterkant hvis de mener det er grunnlag for det..skal ikke måtte la kunden få svi.. policien til posten er at hvis pakken har synlige skader og du mistenker at varen din er skadet så skal du åpne den på posten med en ansatt i nærheten, for så å fylle ut eventuell skademelding. jeg vet ikke stort om saken til snekker`n. men god kundeservice står uansett beskrevet ovenfor. "ædda bædda, det er posten sin skyld" er ikke god kundeservice.. det er alltid de som skriker høyest man hører best, selvsagt... sier ikke det seg selv, men hva har det med saken å gjøre Yes, pakken ble åpnet på posten, og det ble bekreftet av dem at den var knust, likevel forlangte komplett at varen måtte testes av dem før jeg kunne få ny. Da den endelig var testet sendte de meg et brukt kort og da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om å sende det tilbake for test så skulle jeg få nytt, dette tok 30 dager, er det dette dere kaller service :o :o Da hadde dei vel andre viktigere ting/kunder og ta seg av da. nå lar jeg tvilen komme deg til gode, for jeg tror ikke du er så dum at du faktisk mener akkurat det..morsom spøk.. edit: og hvis du mot all formodning skulle mene det, så undergraver du jo alt som heter god kundeservice og dermed slakter komplett sin kundeservice.. morsommen :wink: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ting tar tid, dei må sikkert sende hk'et til produsenten igjen for og få det erstatta. Du var vel litt uheldig da, men og sei at "når dei er blitt så store, så driter dei i service" er barnslig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Ting tar tid, dei må sikkert sende hk'et til produsenten igjen for og få det erstatta. Du var vel litt uheldig da, men og sei at "når dei er blitt så store, så driter dei i service" er barnslig. Nei ting skal ikke ta så lang tid, dessuten hadde de kortet på lager,jeg er ikke ute etter å henge ut en spesiell butikk, denne kritikken hadde kommet uansett hvilken butikk det var. Driver selv i servicebransjen og vet at service koster penger,det som er synd er at enkelte velger å kutte akkurat her da det er en ting de ikke tjener penger på. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kordan veit du at dei kutter der? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mange sterke meninger her, men PLEASE dropp dobbel-/trippel-/kvadruppel-sitering! Har snart vondt i fingeren etter all scrollingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå