BRIO1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har lest og lest om min nye mobil, en HTC Desire. Bestilte den på grunnlag av bl.a. omtaler her i forumet. Den jeg har nå, er en SE W995. Mitt enkle spørsmål til dere "eksperter",- hva er de største ulikhetene på en mobil med android og en som ikke har det ? Banalt? Nåvel, jeg spør likevel...... Takker for svar ! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 En av de store forskjellene på Android og Windows Mobile (som jeg kommer fra) er at man ikke trenger å avslutte programmer. Systemet tar seg av det selv. Ellers er Android et ungt system i vekst. WM har vært med oss lenge og har nok flere muligheter men er vanskeligere å bruke.... Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 En av de store forskjellene på Android og Windows Mobile (som jeg kommer fra) er at man ikke trenger å avslutte programmer. Systemet tar seg av det selv. Ellers er Android et ungt system i vekst. WM har vært med oss lenge og har nok flere muligheter men er vanskeligere å bruke.... Dessuten er Android mye raskere enn Windows Mobile (kommer fra det jeg også)., og kan ikke si at jeg er annet enn fornøyd med byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå