ksvens1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ser netcom selger samsung Galaxy for 1kr og med ett meget billig ab, som på ett år totalt blir ca 1200kr... Er denne mobilen verdt det? Lenke til kommentar
Triceratops Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei, Jeg kjøpte telefonen i går. Innbiller meg at den VIRKELIG er et røverkjøp, iallefall i forhold til prisen. Har iallefall ikke funnet noe bedre tilbud jeg. Noen andre som har noen meninger om saken? Lurer forresten på om netcom synes det også er litt for billig, for den har forsvunnet fra oversikten på telefoner til salgs på sidene deres. Er imidlertid stadig å finne til salgs på linken: https://shop.netcom.no/mobil/samsung/galaxy-i7500-black-netcom-laast Jeg synes forøvrig det er greit at den er netcom låst. Noen andre meninger om dette kjøpet? Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Knallpris! Galaxy koster 3500-4000 uten abonnement på diverse nettbutikker. Temmelig solid subsidiering dette her. Netcom har kjørt dagens tilbud en god stund nå - her kan man gjøre et lite kupp om man følger med. Dersom noen lurer - joda - Jobber i NetCom Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg også kikka på denne, men har kommet frem til at Samsung har latt den utgå til fordel for Galaxy Spica. Denne 'gamle' Galaxy kommer ikke til å få Android 2.1 bla. Regner med at Netcom bare er først ute med å prøve å tømme lageret for denne telefonen, da Galaxy Spica er jo ett bedre kjøp sånn sett, og den koster jo det samme. Forskjellen er jo bare at Spica har dårligere kamera, men til gjengjeld Android 2.1. Så vidt jeg kan se iallefall :o) Lenke til kommentar
Triceratops Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) https://shop.netcom.no/mobil/samsung/galaxy-i7500-black-netcom-laast Nå har netcom skrudd opp prisen til 2389, så det var nok et røverkjøp til 1200 ja, må si jeg er godt fornøyd med å ha kjøpt den Ser dårlig ut for oppgradering til Android 2.x ja... Men for meg er det egentlig ikke så viktig så lenge tlf har masse minne, musikk, GPS, WIFI, kamera, fet skjerm og kapasitiv touch med god følelse. Gleder meg litt til å prøve tlf nå kjenner jeg, får den på Fredag - og skuffer den har man jo heldigvis angrefristen, selv om moobi er kjipe på det... Endret 21. april 2010 av Triceratops Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Når jeg gikk inn for å kjøpe den var den ikke lenger dagens tibud, hehe. Jaja, gi beskjed om hva du syntes da. Lurer på hva dagens tilbud blir, får følge med Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Ser at galaxy er satt ned igjen - 1 kr m flexi / full kontroll 99... God helg! Endret 23. april 2010 av Lorimar Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det står at den ikke er operatørlåst, hva vil det si? Kan jeg bytte abonement med en gang eller? Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 At telefonen ikke er operatørlåst innebærer at du kan bruke sim fra alle operatører i telefonen selv om den er kjøpt med netcomabo. Dersom du kjøper denne subsidiert vil du uansett få 12 måneder avtaletid på abonnement hos Netcom. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Da var den bestilt! Håper jeg gjorde et godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå