SaitekQ Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan oppgave og tema fikk du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bruker du manus under presentasjonen får du ikke karakter 6. Anbefaler deg også å se programmet Hjernevask med Harald Eia. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan oppgave og tema fikk du? Jeg skulle fortelle om Den kalde krigen og en haug med små temaer som hadde med det å gjøre, redegjøre for økonomiske og poitiske styringsmodeller i Europa og kople dem opp mot finanskrisen. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Da er jeg ferdig, eller nesten. Mangler bare et eksempel på energi, og hvor mye engeri man bruker hvis man feks går 1km. Men jeg skjønner ingen ting av det der.. Hvis noen kan og vil hadde jeg satt stor pris på om dere hadde regnet ut formelen og alt der hvor mye energi en person bruker hvis han går 1km. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Da var alt overstått og det gikk strålende. Jeg klarte og prate uten manus og forklarte med masse eksempler. Fikk også pluss for at jeg presenterte stoffet slik at det var lett å skjønne. Sensor hadde bare et tips, og det var at i framtiden skulle jeg velge et yrke som gikk ut på å lære andre mennesker om noe, for det var jeg tydligvis veldig flink til. Han sa at dette var en soleklar 6'er. Må også takke dere som hjalp meg med dette! Endret 21. april 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Da var alt overstått og det gikk strålende. Jeg klarte og prate uten manus og forklarte med masse eksempler. Fikk også pluss for at jeg presenterte stoffet slik at det var lett å skjønne. Sensor hadde bare et tips, og det var at i framtiden skulle jeg velge et yrke som gikk ut på å lære andre mennesker om noe, for det var jeg tydligvis veldig flink til. Han sa at dette var en soleklar 6'er. Må også takke dere som hjalp meg med dette! Jævlig bra Thomas! Gratulere så masse! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Tusen takk, ganske letta nu. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flytter denne tråden over til skole og leksehjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå