Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Prøvemuntlig i Naturfag - Kroppen vår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Bruker du manus under presentasjonen får du ikke karakter 6.

Anbefaler deg også å se programmet Hjernevask med Harald Eia.

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig, eller nesten. Mangler bare et eksempel på energi, og hvor mye engeri man bruker hvis man feks går 1km. Men jeg skjønner ingen ting av det der..

Hvis noen kan og vil hadde jeg satt stor pris på om dere hadde regnet ut formelen og alt der hvor mye energi en person bruker hvis han går 1km.

Lenke til kommentar

Da var alt overstått og det gikk strålende. Jeg klarte og prate uten manus og forklarte med masse eksempler. Fikk også pluss for at jeg presenterte stoffet slik at det var lett å skjønne.

Sensor hadde bare et tips, og det var at i framtiden skulle jeg velge et yrke som gikk ut på å lære andre mennesker om noe, for det var jeg tydligvis veldig flink til.

Han sa at dette var en soleklar 6'er. :w00t:

Må også takke dere som hjalp meg med dette! :yes:

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Da var alt overstått og det gikk strålende. Jeg klarte og prate uten manus og forklarte med masse eksempler. Fikk også pluss for at jeg presenterte stoffet slik at det var lett å skjønne.

Sensor hadde bare et tips, og det var at i framtiden skulle jeg velge et yrke som gikk ut på å lære andre mennesker om noe, for det var jeg tydligvis veldig flink til.

Han sa at dette var en soleklar 6'er. :w00t:

Må også takke dere som hjalp meg med dette! :yes:

Jævlig bra Thomas! :D

Gratulere så masse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...