Con Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Testet ut ett polaroid program jeg fant på nettet. Prøvde meg med ett bilde jeg tok av en kompis for noen dager siden. Bildet er først fargebehandlet og oppskarpet i CS4, og så kjørt igjennom polaroid programmet. Utstyr brukt er D90 med 35mm 1.8 og hoya polarizing filter. F 3.2 1/500 ISO 400 Endret 19. april 2010 av Con Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bilde blir altfor uskarpt Hva het programmet du brukte? Lenke til kommentar
Con Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Ser det har skjedd ett eller annet med skarpheten under opplastingen ja.. Skal prøve å få opp en riktigere versjon. Programmet heter rett og slett polaroid Lenke til kommentar
Con Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Litt mer riktig nå. Polaroid bilder skal ikke være helt skarpe Lenke til kommentar
axXminster Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kor har du fått fatt i det programmet? Har leita etter noe lignande uten hell Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Sannsynlegvis denne: http://www.poladroid.net/download.htmlein ganske så morsomt lite program. (et bilde blir typisk "eksponert" innan 3 min, men dersom du er utolmodig kan du "riste" på det, og det vil gå noko fortare -edit, for å lagre bildet når som helst i prosessen berre høgreklikk og velg "I want a sample now" og biletet legg seg inn på "dine bilder" Endret 16. mai 2010 av Hoywin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå