Gå til innhold

Starcraft II kun for voksne (PC)

Anbefalte innlegg

Du, spar meg.. Tenk litt før du skriver da jeg gidder ikke kommentere all verdens idiotiske kommentarer. DS har ikke i nærheten av kvalifikasjonene som trengs for å kjøre Uncharted. PS3 derimot hadde glatt kjørt Starcraft 2... Men jeg får nøye meg med en-spiller delen og lan-versjonen enn så lenge...

Det er ikke hardwaren som gjør det uaktuelt med Starcraft på PS3.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt off topic:

Men jeg sier der bare, Starcraft 2 skal lastes ned gratis og ulovlig på min maskin! Når de er så jævla late at de ikke GIDDER å lage en PS3 versjon så er de ikke interessert i pengene mine heller!

Starcraft er og har alltid vært et PC-spill, slik som alle andre seriøse RTS.

Det blir nesten som å si at "Unchartered 2 skal stjeles i butikken. Når de er så jævla late at de ikke GIDDER å lage en Nintendo DS versjon så er de ikke interessert i pengene mine heller!"

Det var en latterlig måte å se det på. Du skjønte tydeligvis ikke poenget. Det å stjele et spill fra en fysisk butikk taper butikken penger på. Men når jeg laster det ned ulovlig er det ingen noen steds som taper penger på. Blizzard tapte de pengene da de annonserte at spillet ikke kommer til konsoll, hvilket ekskluderer et enormt marked innen spillbransjen.

Ergo er ikke Blizzard interessert i pengene mine!

Starcraft har ingen til og gjøre på konsoll. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kan forvente at de skal sløse tid og penger for og lage et rts til en ps3.

Er snakk om Blizzard her!, ikke Ea games :) . Kvalitet over kvantitet!

Edit:

Det har heller ingen ting med at ps3 kan dra spillet eller ikke.. Du skjønner det ikke du?. Et rts er aldri bra på konsoll. Irriterer meg utrolig mye at du er sint fordi de ikke slipper Sc2 til konsoll. Skal de lage Diablo 3 på konsoll også da eller?, eller hva med Wow?. :nei:

Gi meg EN god grunn til at rts, wow eller diablo ikke skulle fungere på PS3?

Lenke til kommentar

KOnsoll brukes i de aller fleste tilfeller på en tv, fra en sofa. Mus og tastatur er ikke egnet for sofa.

Enkelte nerder kjører konsoller på plasser som er egnet for mus og tastatur, men det er et neglisjerbart marked.

Akkurat! for det er den eneste grunnen dere hardcore pc brukere klarer å komme opp med, men fakta er at de fleste PS3 eiere faktisk bruker mus og tastatur...

Lenke til kommentar

Akkurat! for det er den eneste grunnen dere hardcore pc brukere klarer å komme opp med, men fakta er at de fleste PS3 eiere faktisk bruker mus og tastatur...

Hahahaha, ja det kan du tro.

PS: ps2'en og PS3'en mine hilser at du kan ta fordommene dine og kjøre dem langt opp der sola aldri skinner ;)

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

PS: ps2'en og PS3'en mine hilser at du kan ta fordommene dine og kjøre dem langt opp der sola aldri skinner ;)

Ja det var jo et saklig argument!

Lenke til kommentar

Ja det var jo et saklig argument!

Jeg har 30+ venner og bekjente med ps3, ikke en har tastatur og mus koblet til ps3. Normale mennesker.

Som sagt, enkelte nerder bruker tastatur og mus, men et neglisjerbart marked satt opp mot den jevne konsollbruker.

Lenke til kommentar

Aldri sett noen bruke mus og tastatur på ps3 :)

Ikke? Unreal Tournament med mus og tastatur på ps3 tok jo helt av en periode, synd ingen følger opp med mus og tastatur kompatible spill til konsoller for da hadde stasjonær pc'n min gått rett ut vinduet...

Lenke til kommentar

lenge siden fanatikere har fått meg til å smile så mye som denne diskusjonen har ført til. Takk for herlig rettferdiggjøring av piratkopiering. 

Ett lite tips til deg passdeg er å jo å koble PCen til tven og spille med mus og tastatur der, men det passer seg jo kanskje ikke siden det rettferdiggjør at man kjøper spillet.

Eller så synes jeg det er herlig at Blizzard fortsatt lager PCspill og ikke bare konsoll spill som man porter til PC, så får man utnyttet den muligheten det er med å spille på PC

Lenke til kommentar

Aldri sett noen bruke mus og tastatur på ps3 :)

Ikke? Unreal Tournament med mus og tastatur på ps3 tok jo helt av en periode, synd ingen følger opp med mus og tastatur kompatible spill til konsoller for da hadde stasjonær pc'n min gått rett ut vinduet...

Du fatter det ikke du, hvorfor skal jeg bruke tusen vis av penger på en PC for å kjøre et spill som PS3'en min lett kunne kjørt uten NOEN problemer. Problemet er at Blizzard rett og slett ikke GIDDER lage en versjon til PS3, men alltid kommer med en latterlig unnskyldning som innebærer mus og tastatur på PS3 men dette er bare piss hele greia.

Blizzard gidder ikke tilpasse seg spillbransjen, jeg gidder ikke bruke 10 000 kr på en data for å spille starcraft 2 når jeg lett kunne kjørt det på ps3.

Hadde det kommet på ps3 hadde jeg kjøpt det. Men det gjør det ikke så da laster jeg det heller ned som protest å spiller det så godt jeg kan på den dritt pc'n jeg allerede har.

Lenke til kommentar

lenge siden fanatikere har fått meg til å smile så mye som denne diskusjonen har ført til. Takk for herlig rettferdiggjøring av piratkopiering. 

Ett lite tips til deg passdeg er å jo å koble PCen til tven og spille med mus og tastatur der, men det passer seg jo kanskje ikke siden det rettferdiggjør at man kjøper spillet.

Eller så synes jeg det er herlig at Blizzard fortsatt lager PCspill og ikke bare konsoll spill som man porter til PC, så får man utnyttet den muligheten det er med å spille på PC

Fin kommentar, men med pc'n min får jeg ikke full ytelse av starcraft 2, det kunne jeg fått på PS3. Å ja det er fint at noen lager PC spill og ikke bare porterer fra konsoll, for FPS er faktisk best på pc, det er sant... men jeg gidder ikke oppgradere pc'n hvert halvår for å spille de nyeste spillene... så hva om Blizzard hadde portert fra pc til ps3? =)

Takk gud for pirater!

Lenke til kommentar

Fin kommentar, men med pc'n min får jeg ikke full ytelse av starcraft 2, det kunne jeg fått på PS3. Å ja det er fint at noen lager PC spill og ikke bare porterer fra konsoll, for FPS er faktisk best på pc, det er sant... men jeg gidder ikke oppgradere pc'n hvert halvår for å spille de nyeste spillene... så hva om Blizzard hadde portert fra pc til ps3? =)

Takk gud for pirater!

Selvmotsigelse? De fleste fpser kjører helt fint på samme hw som starcraft II, hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

For Blizzard å lage Starcraft 2 for folk som brukte tastatur og mus til PS3 er omtrent like lønnsomt som om Square Enix skulle laget Final Fantasy XIII for folk som har HD-DVD spilleren til Xbox360.

World of Warcraft er PC only. Ser du Blizzard lide noen nød av det? Nei, snarere motsatt. Blizzard er en av få utviklere som fortsatt tror på kvalitet på PC platformen, fremfor å pøse ut sine spilltitler med halvgod kvalitet på alt som kan krype og gå av spillplatformer.

Jeg tror faktisk Blizzard helt fint klarer seg uten sånne som deg i sine onlinespill. Jeg og alle andre som meg er bare glade for at det er så få trangsynte i PC spill.

På en annen side, har du noen gang sett et RTS til konsoll som er bra? Selv ikke Halo Wars, som var skreddersydd til konsoll. Skal vi som elsker Starcraft lide med et halvdårlig spill bare fordi du ikke gidder å spille på PC?

Du kan like så godt bare innrømme det først som sist. Den første kommentarer din er trolig noe av det dummest her på forumet til nå dette året.

Jeg mistenker at det kan være skjulte motiver bak den høye aldergrensen på Starcraft 2.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

JEg har en _laptop_ som er 3 år gammel som kostet 6000kr den gangen, og da var den dyr. Klarer helt fint Starcraft II.

Du kan jo vurdere å kjøpe en pc til 4-5000 i stedenfor ps3

Fint forslag! men nå har jeg allerede en PS3 til 3000 å jeg har ikke planer om å bruke nye 5000 fordi Blizzard ikke gidder å lage en PS3 verson. Som sagt da er ikke Blizzard interessert i pengene mine å jeg får bare laste det net =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...