Gå til innhold

Hvordan brenne Xbox 360 spill?

Neville

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg har hørt at hvis man har orginalplaten til et spill, så kan man overføre det til xboxe på en måte?

Hva har det med brenning å gjøre?

Du kan installere spillet på hardisken til xbox ja.....trykk "trekant" når du har

bladd frem til spill iconet på maskina di.Skal komme en "install" valg da.

Du MÅ ha ORGINAL spillet i maskina for å spille da.

Forskjellen er at maskina bråker mye mindre.

Lenke til kommentar

Men er det på ingen måter mulig å brenne et orginale xbox-spill inn på en annen plate uten at xboxen er modifisert?

Hvis det hadde vært mulig tror du noen hadde giddi å kjøpt spill da?

Hvis ingen hadde kjøpt spill så gidder ikke utviklerne lage spill heller dvs du kan kaste maskina eller bruke den som dårlig dvd avspiller.

Lenke til kommentar

Når det gjelder brenning av Xbox 360 spill må du først ha en DVD som er dobbelsidig. Deretter kan du bruke imgburn til å brenne spillet over på disken. Det dumme er at ikke alle brennere greier å brenne på begge sidene, og jeg er ganske sikker på at du må flashe Xboxen.. :hmm:

Fant en ganske bra forklaring på dette

:thumbup:
Lenke til kommentar

Okei, da skjønner jeg! :)

Men er det på ingen måter mulig å brenne et orginale xbox-spill inn på en annen plate uten at xboxen er modifisert?

Joda, det er ikke noe problem å kopiere et orginalt xbox360 spill, og dette gjøres på pc`n din, og har ingenting med xboxen å gjøre, MEN hvis du skal spille det kopierte spillet, så MÅ xboxen modifiseres... Det er heller ikke noen stor sak, og det er mange som gjør dette for rundt 400kr, meg selv inkludert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...