Ajaco Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei! Jeg har for øyeblikket en prøveeksamen i media. Vi skulle ta noen bilder av mat. Vi fikk 30 miuntter på å stille opp mat, og ta bildet av det. Det skulle ikke være spiselig - bare se fint ut. Men jeg er litt i tvil når det kommer til 2 av bildene. Er litt usikker på hvilke av de jeg ønsker å bruke. Så kunne gjerne ønsket tilbakemelding på disse bildene - hvilke av de liker dere best, og hvorfor? Hva bildene skal brukes til vet jeg ikke enda, det får vi vite imorgen. -- MVH Andreas Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 likte første bildet, i bunn og grunn forde det ser ut som det er "forfra" mens nr 2 ser ut som man ser "bakfra" hvis du skjønner? og første bildet så er motivet mer sentralt.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Skjønner hva du mener. Dette er forresten første gang jeg prøver å ta studiobilder seriøst - har aldri intressert meg for fotografi. Hvilke av blomkål bildene faller mest i smak? Jeg føler jeg viser produktet mest frem på det bildet som er nærmest, men er litt i tvil. Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 likte det første blomkål bildet best.. for det som du får med på nr 2, er på en måte "uinterresant" hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg likte blomkål nr. 2 best. Man får jo sett blomkålen ligger på, pluss at hele bildet ikke er dekket av samme ting. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ligger komposisjonen til bilde nummer 1 best, men det bilde er dessverre ikke helt skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå