Gjest Mr.anka Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg er en gutt på 13 og går i 8. klasse. Jeg er ikke en av de mest populære, og ser heller ikke best ut. I klassen min går det ei jente jeg liker godt, men jeg tror ikke hun har helt de samme følelsene for meg. Hun hater meg ikke heller, da, men jeg har lissom aldri fått snakket noe med henne. I tillegg så er det da en vennene mine i klassen som jeg tror også liker henne, og han sitter ved siden av henne mens jeg sitter på andre siden av klasserommet. Jeg vil heller ikke gjøre det så tydelig at jeg liker henne. Så: 1. Hvordan får jeg henne til å like meg godt? 2. Hvordan kan jeg "overgå" kameraten min? Noen tips ville gjort meg glad!! Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 vær deg selv, begynn å prat med jenter generelt og med hun og få henne til å le funker hver gang! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan ikke få noen til å like deg, sånt skjer bare. "Overgå" kompisen din? Vær deg sjæl, er ikke det bra nok for kusa får hu smake snabben til noen andre. Lenke til kommentar
ZeppeZ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan ikke få noen til å like deg, sånt skjer bare. QFT! men man kan påvirke sjansene en god del enten positivt eller negativt Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gjør det enkleste, snakk med hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå