Pilkern Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hoola! Er knutesjef i år og sliter med å finne på noen eliterusseknuter, vet jeg burde finne på disse selv, men er helt blank Så lurte på om noen her har noen tips? De burde være ganske krevende, men gjennomførbare for både gutter og jenter. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Løpe 20 runder rundt skolen med en bøtte på hodet? just throwing it out there. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Onanere til man kommer 1 gang i timen i et døgn. http://www.youtube.com/watch?v=oHIjzpcmxJk Sånn som dette (bare at han failet) Samme reglene som klippet over. Endret 19. april 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Det var to gode tips, takker! Og joda Slurpee, tror den kan bli artig Skal gå gjennom russekravene en siste gang i morgen med resten av russestyret får de offisielt blir released! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Joikakelokk - Ligge med en med samisk blod Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 De burde være ganske krevende, men gjennomførbare for både gutter og jenter. Stå til eksamen...? Geir Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 hva med løpe naken gjennom skolen er det på nabo skolen min Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan finne litt inspirasjon hos Bodø russen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 At jentene må reise nedover til Trondheim og vise puppene sine til meg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 En vinflaske på 15 sekunder, eller 5 øl på ett minutt. Det gjorde jeg i russetida mi iallefall. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 At jentene må reise nedover til Trondheim og vise puppene sine til meg. De skulle være gjennomførbare for både jenter og gutter så du kommer nok til å få guttebryster på døra hvis dette blir forslaget går igjennom. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 De burde være ganske krevende, men gjennomførbare for både gutter og jenter. Stå til eksamen...? Geir +1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 At jentene må reise nedover til Trondheim og vise puppene sine til meg. De skulle være gjennomførbare for både jenter og gutter så du kommer nok til å få guttebryster på døra hvis dette blir forslaget går igjennom. Det er greit, da kan jeg måle mine bryster med dem for å bekrefte hvem som er mest mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå