Romvesen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gizmodo.com har hands-on med bilder og film, mye bedre kvalitet. http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ingen som hører på meg? http://www.macrumors.com/2010/04/18/images-of-iphone-4g-actually-a-japanese-counterfeit/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi kan uansett starte en gjetterunde på pris for neste iPhone. Ok, jeg gjetter 8k pluss abo. En anen ting er at mye av det nye de kan bruke i neste iPhone kan de umulig være først på. Blant annet dual mics++ Det jeg gleder meg mest til er første reklame fra iPhone som komme til og låte: "THIS IS THE WORLDS FIRST PHONE WITH DUAL MICS AND STRAIGHT EDGES. IT WILL GET TO A STORE CLOSE TO YOU FOR ONLY 1349,99$" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg glemte å nevne at den har 2 kameraer, ett forran og ett bak, slik de fleste telefoner har nå Den jeg snakket om tidligere her altså... Endret 19. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 er vel ikke en apple logo som e bak? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ingen som hører på meg? http://www.macrumors.com/2010/04/18/images-of-iphone-4g-actually-a-japanese-counterfeit/ Dette er gårsdagens nyheter. Hvis dette er en japansk mobil, så vil jeg tro at det finnes flere av den? Eller? Gizmodo har også hands-on nå og de rapporterer at delene inni telefonen er Apple-deler. iTunes kjenner den også igjen som en iPhone, det er/var iPhone OS på den, og Apple selv har nå sagt at de har mistet en av testtelefonene sine. Er ikke det noenlunde grei bevis så vet ikke jeg. Nå skal vi heller ikke se bortifra at dette er en prototype, og at designet blir finpusset før lansering. Blant annet skjøtene i aluminiumet regner jeg med at de fikser. Ellers som Gizmodo også nevner ser vi at det nye designet minner oss om Mac-designet og da særlig Macbook Pro. Jeg har stor tro på at dette er iPhone 4/HD, men at Apple ikke er ferdig med designet. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så nå har apple kommentert på noen bilder som har lekket? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så nå har apple kommentert på noen bilder som har lekket? Ingen bilder har blitt lekket, men en prototype har (ifølge de nyeste og mest troverdige ryktene) blitt borte fra fabrikken. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den ser helt utrolig flott og ikke minst dyr ut. Per dags dato den peneste mobilen på markedet imo. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gizmodo har fått tak i den lekkede prototypen: http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone?skyline=true&s=i Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 LoLphone begynte bra, men endte opp som ikke noe mer spessielt bedre en noe annet en mainstream.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Peneste iphonen hittil ja, ser veldig bra ut! Sånn ellers stiller jeg meg nøytral. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tynnere, med flat bakside og større kamerasensor med blitz.. første iphonen jeg faktisk har litt lyst på så langt Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Peneste iphone hittil? nei. Den var j*vlig stygg, håper virkelig ikke den blir seendes sånn ut. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Enig, den er fin. Hvis den blir seende slik ut, skal jeg ha en sånn. Har iPhone 3G i dag. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den så utrolig fin ut ja. Mye enklere og mindre "dillete" enn hva jeg synes 3G/3GS en er. Så hvis den bli sånn som bildene viser så kommer den nok høyt opp på listen over duppeditter som skal handles. Men "mistet" tror jeg er mer riktig Det er jo tross alt Apple vi snakker om her, hvor mange bedre måter finnes det å skape skikkelig blest om 4Gen annet enn å lå noen finne en prototype i litt jukseskall? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Både den første iphonen og en 3GS har også blitt meldt savnet av Apple, men denne modellen er den første som er funnet og plukket fra hverandre etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og det er fortsatt en genial måte å skaffe seg PR om nye produkter for Apple. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Meget stilig design. Overgår lett tidligere utgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg