Gå til innhold

Beste 92mm Vifte på en SLK900?

Bromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har enermax 92x92 vifte ligger nå på 29grader på cpu og 20 grader i system.. :lol::lol: det er jeg fornøyd med

har også Thermalright SLK 900 ribbe

Hva måler du det med. Tror ikke du får samme temp som vanlig romtemp (mulig du sitter i et kjølerom da). Hvis det er en intern hk sensor kan de ofte være optil 15 grader feil.

Lenke til kommentar

Jeg skal ha en SLK900 på en XP2500 tenkte jeg...lurte også på hvilken vifte jeg skulle ha...så at den kjøleren kunne ta en 92mm vifte...så det jeg lurer på er hvor mye luft må den kunne flytte for å kunne overklokke CPU'en uten at den blir for varm?

er denne god nok?

3412NGM: Papst vifte, 72m³/time, 28 dB(A) - m/3-pins molexkontakt

eller denne:

3412NGL: Papst vifte, 61m³/time, 23 dB(A) - m/3-pins molexkontakt

evt denne(men den støyer litt mer enn jeg liker...)?

3412NG: Papst vifte, 84m³/time, 32 dB(A) - m/3-pins molexkontakt

Lenke til kommentar
Jeg skal ha en SLK900 på en XP2500 tenkte jeg...lurte også på hvilken vifte jeg skulle ha...så at den kjøleren kunne ta en 92mm vifte...så det jeg lurer på er hvor mye luft må den kunne flytte for å kunne overklokke CPU'en uten at den blir for varm?

er denne god nok?

3412NGM:  Papst vifte, 72m³/time, 28 dB(A)  - m/3-pins molexkontakt

eller denne:

3412NGL: Papst vifte, 61m³/time, 23 dB(A) - m/3-pins molexkontakt

evt denne(men den støyer litt mer enn jeg liker...)?

3412NG:  Papst vifte, 84m³/time, 32 dB(A) - m/3-pins molexkontakt

den 28dB'ern er sikkert ok den..spørs hvor mye du vil klokke..du kan jo kjøpe den kraftigste og en fanmate..

Lenke til kommentar

hehe, ok, tenkte rundt en XP3000 rating eller no slikt :D

men du mener at denb 28dB'ern holder?

fanmate? sånn intern spenningskontroll, for å justere hastigheten, sant? er det mulig å få det som en sånn bay dings å ha som knob frempå kabbisen? :)

ps: jeg er ikke SÅ støy-sensitiv, ettersom jeg har en nesten stille maskin som står på hele tiden uansett, så litt bakgrunnsstøy blir det hele tiden...og denne nye skal ikke stå på annet enn når jeg er våken/bruker den, så det er ikke sååå farlig med støy, bare ikke sånn utrolig mye... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...