cossiemk1 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ok, har du noe peil på hvor de selger seas lotus, og hva ligger prisen på for 12" med kasse? ser på brukt, men har ikke funnet noe særlig Dynabel.no feks... 1895,- tror jeg 12" koster, og kasse bør du helst lage selv, så blir passformen til bilen mest mulig opptimal http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21759586 Hør med han her om du kan kjøpe sub og forsterker, kondensatoren trenger du IKKE. Lol, han skriver at kondensatoren kan levere 5000watt, hahahahaha.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Rart at alle tror en simpel kondensator kan være bedre enn ett ekstra batteri igrunn. Strider jo mot all fornuft. Tror mye av grunnen ligger i de butikkene rundt omkring som selger slikt utstyr, de vil bare selge, men har ikke den villeste aning om hva de snakker om. Forsøker selvsagt å selge det som de tjener mest på. For å si det sånn, jeg har lagt igjen både mine første og siste kroner hos BRS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå