jeanettehey Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I de siste månedene har jeg hatt kontakt med en mann. Vår kontakt har handlet mest om sex. Han har sex med meg, og så sier han hadet. Jeg blir litt lei meg hver gang, for jeg føler meg veldig udugelig når han oppfører seg slik at han bare vil ha sex og så hadet. Jeg får følelser lett, og selvsagt så fikk jeg litt følelser for hvordan jeg ønsker han skal være hehe..... I senere tid så hadde han ikke kontaktet meg på noen uker, og heller ikke svart på to meldinger jeg sendte. Og da jeg tok det som nedtur og avslag, og prøvde å leve derretter så dukket han plutselig opp på arbeidsplassen min - et sted han ikke pleier å gå, men tror han gikk der pga meg. Han sa hei, men vi fikk ikke snakket skikkelig pga det var travelt. Og da trodde jo jeg at han følte noe for meg igjen.... og ble forvirret av han igjen - dette er typisk. Sendte en sms til han etterpå og da sa han at han følte jeg ble flau da jeg så han, og så skrev han at jeg måtte ha en god helg... jeg føler at han lukker følelser igjen med et lokk. Og lurer på om han har problemer med noe siden han oppfører seg sånn.... Det er så rart...... Vet ikke hva jeg skal tenke og tro om dette.... Fullstendig forvirret...... Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 HAH.. jeg er like selv viss jeg får sjangsen.. har sex og sier hadet, så jeg kjenner typen.. Viss du føler deg ubrukelig og brukt så slutter du med en gang for helvete, det kommer bare til å skape problemer med selvtiliten din og selvrespekten din.. Jeg tror ikke at han lukker følelsene sine med et lokk, for det eneste som føler noe hos han er pikken hans.. Dritt i ham viss *forholdet* deres nedtrykker deg.. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 haha, er du helt lik altså? Hvorfor har du sex med en jente og så hadet rett etter sexen, og så møter du henne igjen og gjør det samme gjentatte ganger? hva skjer? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tydeligvis har han trodd at du også var bare interessert i sex, så han har fortsatt på den måten. Mulig han får følelser, men bare ikke akkurat for deg. Negativ tanke, ja. Men noen ganger bare er det sånn. Har du spurt ham direkte hva han syns om dette? Og hvor jobber du? hvis du f.eks jobber i en matvarebutikk (bare et eksempel) så kan det jo hende han bare var innom for å kjøpe seg noe, og tilfeldigvis var du der. Jeg hadde ikke satset på ham, hvis startfokuset var sex og bare det. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Ja, men han kunne gått andre plasser å handlet. Han pleide aldri å gå der, før han hørte jeg jobbet der. Men hvis han bare er intressert i sex, og driter i meg så er han feil. Men å bruke han til jeg finner noe annet kunne gått ann.... kanskje..... hehe...... Men litt dassfølelse er det..... Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, men han kunne gått andre plasser å handlet. Han pleide aldri å gå der, før han hørte jeg jobbet der. Men hvis han bare er intressert i sex, og driter i meg så er han feil. Men å bruke han til jeg finner noe annet kunne gått ann.... kanskje..... hehe...... Men litt dassfølelse er det..... Det var jo litt rart. Ja du kunne brukt han, som han antakeligvis bruker deg, men da må du nesten være sikker på at du ikke blir skikkelig forelsket. Det er veldig vanskelig å ha sex med en person i lang tid å ikke bli for følelsesmessig tiltrukket. Jeg ville vært forsiktig hvis jeg var deg. Men som sagt, spør han direkte. Hvis han er en idiot og ikke svarer skikkelig, eller bare ignorerer det tror jeg, som sagt, han ikke er noe du bør satse på. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 ja.... jeg synes det er vanskelig å ha sex i det hele tatt med en mann uten en eneste følelse.... Kanskje det er meg som er unormal bare... og som er for lite erfaren innen for dette..... Jeg tør ikke å spørre han for mye om ting, for er redd for å bli såret.... og føle meg enda mer dritt enn jeg gjør.... Jeg burde lære meg å skyve vekk følelser, jeg prøver... men ser at jeg har problemer med det. Og føler en skam over å ha blitt brukt på denne måten..... Håper ikke han lider av å ha rørt meg uten å føle noe, - jeg forstår ikke hva slike tenker.... Må jo være ekkelt for de selv vel? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen mannfolk har fakter som tilsier at å tenke med kuken er smartest... Og de som gjør det, er det bare å holde seg langt unna. Punktum. Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Noen menn roter med jenter og risikerer sykdomer og livet sitt med jenter de ikke vil ha! Synes det er latterlig.... Jeg må like mannen før jeg ligger med han, men de bare roter og roter og roter... Ny underbukse og hoppe opp i, enda en, og enda en Latterlig :-D Får bruke samme barnslige ord som han fyren jeg rotet med sier: LOL LOL hehe..... :-D Lenke til kommentar
jeanettehey Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ja det er humor i det.... Tenk dere hvor mye mannfolkene er villige til å risikere for noe som de driter i..... De risker livet sitt på damer de ikke vil ha..... Det er helt latterlig :-D Hehe ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå