Sovesofa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 heisann.. Leter etter en tynn, og kort trench/losjakke, som emnetittel sier.. Gjerne i sort eller beige, dobbeltspent. noen som vet hvor jeg kan få fatt på noe sånt? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Med eller uten storm patch? Med eller uten flap pocket? Med eller uten sleeve loop? Hva slags krage og lapel er du på utkikk etter? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Har egnetlig ikke tatt stilling til det kommer jo helt ann på om jakken.. så bare å komme med forslag, eneste jeg vet er at jeg vil ha den kort og tynn, Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 det har jeg ikke tatt stilling til, den er litt tentativ.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://www.asos.com/Men/Jackets-Waistcoats/Cat/pgecategory.aspx?cid=3606#parentID=Rf107&pge=0&pgeSize=20&sort=-1&state=Rf107%3D1085 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Såg ein som virka OK frå These Glory Days i går på Volt. Mørk blå. Trur eg skal stikke og prøve den i dag, kosta ca 1500. Edit: Du finner den her: http://www.theseglorydays.com/collection.html Rob Short heiter den. Ser kjip ut på bildet, fikk bedre inntrykk IRL. Edit2: Var innom og kjøpte den isstad. Den finst i mørk beige òg. Endret 20. april 2010 av KimNK Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg kan anbefale Rob Short, både navy og mørk beige. Begge fargene er like fine, det kommer ann på deg. Jeg hadde først navy, men jeg ble misfornøyd og byttet den med mørk beige. Siden jeg har mange navy/svart jakker. Ellers er jeg meget fornøyd med jakken! Du vil se skikkelig bra ut med den. Stakk innom i en Volt buikk og prøvde en 3000kr jakke først, jeg så ikke helt bra ut på den. Selgeren var enig og anbefalte meg Rob Short jakken som mange her inne har anbefalt, det sier jo mye om jakken tror jeg Endret 21. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 takker for tipset, den så jo kjempefin ut, skal sjekke ut denne gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå