Net Eagle Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! Hva er det beste programmet for avspilling og behandling av MP3. Har benyttet meg av WinAmp og litt av Win Medialpayer. Må jo sikkert fine snoe bedre en disse programmene. Lurer også på om det finnes programmer for justering av lyd (equlizer). Håper det er noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Bruk MUSICMATCH JUKEBOX, det er veldig bra!!! Ellers er jo de nyeste versjonene av Winamp også veldig bra!! Kjelli Lenke til kommentar
Mind^ Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Musicmatch Jukebox suger, det er fullt av bugs og det suger minnet ditt...det eneste det er verdt å bruke til er å rippe musikk cd'er og brenne musikk cd'er! Hold deg til den nyeste versjonen av WinAmp! Den er den mest brukervennlige mp3 spilleren tilgjengelig...tar lite med minne oxo. Du kan jo prøve den nye winamp 3 oxo dah, men den er ennå ikke så bra...tar mye minne og er en del bugs der og... Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har testet en god del MP3 programmer i det siste og funnet en masse dritt. Har nå slettet alle, men beholdt siste versjon av WinAmp etter som dette fungerer hver gang. Mvh André Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hold deg til winamp , EQ'n der er god nok den . Programmet er jo så og si fritt for bugz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå