Gå til innhold

Billigste stedet å kjøpe Live abonnement?

TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan kan de selge det så billig? er det bare vi i norge som må betale mye i våre butikker?

Nei, dessuten er det ikke så dyrt i Norge heller. Får 12mnd til 349 hos cdon. Man må riktignok kjøpe noe xbox relatert for å få den prisen men de har hatt tilbudet lenge nå.

Disse sitene som selger så billig ser jeg på som litt på kanten. Ingen seriøse nettbutikker selger like billig. Ville ikke forundre meg om dette er folk som selger kort de har skaffet på ulovlig vis.

http://cdon.no/spill/xbox_360_live_gold_medlemskort%2c_12_m%c3%a5neder-530342

Her er forøvrig et godt eksempel på hvor patetiske ps3 fanboys er. Selv på nettbutikker driver de konsollkrig.

edit, ser de har endret på tilbudet. Nå må man kjøpe et nytt spill for å få det til 349kr. Jeg fikk det ved å bare kjøpe et 49kr's spill for en stund tilbake.

Endret av Perborten
Lenke til kommentar

hvordan kan de selge det så billig? er det bare vi i norge som må betale mye i våre butikker?

sikkert på at det er billig?

Det er jo her i Norge det er dyrt. moms og grådighet vet du.

Play.com og amazon.co.uk selger Live for 35 pund. Og de er vel de billigste seriøse nettbutikkene i europa. Hvordan klarer da disse no-name siter å selge Live for 28 pund?

Skulle tro play hadde en mye bedre deal med MS enn disse sitene.

http://xboxliveuk76.com

Hvem er disse f.eks? Står veldig lite informasjon hvor de holder til, eiere osv.

edit, ser de bruker gmail som email konto. Sier det meste. Ingen seriøse nettbutikker bruker det.

Endret av Perborten
Lenke til kommentar

sikkert på at det er billig?

Det er jo her i Norge det er dyrt. moms og grådighet vet du.

Play.com og amazon.co.uk selger Live for 35 pund. Og de er vel de billigste seriøse nettbutikkene i europa. Hvordan klarer da disse no-name siter å selge Live for 28 pund?

Skulle tro play hadde en mye bedre deal med MS enn disse sitene.

http://xboxliveuk76.com

Hvem er disse f.eks? Står veldig lite informasjon hvor de holder til, eiere osv.

edit, ser de bruker gmail som email konto. Sier det meste. Ingen seriøse nettbutikker bruker det.

Tull og tøys, jeg bruker Maximuscards og de har samme lave prisnivå. Bak sidene står selskapet Bona Fide Inc. De har 11 ansatte men jeg har "pratet" med Roy Laurens, mannen som startet det hele, på Facebook og forklaringen er like enkel som den er genial. Kjøp i bulk fra distributør. Store kvanta gir store rabatter. Dog er Maximuscards bare en hobby, til vanlig jobber han som nettverksengeniør for Cisco.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...