Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor finner jeg dette tastaturet?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får tak i/finner microsoft Reclusa med stor enter tast? Har ring inn til både Komplett og Amentio, men begge selger med liten enter tast. Det må være mulig å skaffe stor enter tast, da jeg så prøveeksmeplaret til hardware.no var med stor enter tast. Noen som vet om?

Hardware.no fikk tastaturet levert av microsoft Norge, som igjen sender deg videre til Razer sin hjemmeside hvis du er interessert i tastaturet og tastaturet er "Not available on Razerzone".

Jeg bor på Romeriket og kan farte til fysiske butikker ikke alt for langt unna.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et Razer Lycosa, og det har stor enter tast. Nordisk laylout. Selv ser vi at Komplett viser bilde av tastaturet med engelsk layout. Misvisende i grunn, i og med at nordisk layout har stor enter tast. Kan jo hende det er tilfelle for Microsoft Reclusa også?

Derimot har TS personlig snakket med både Komplett og Amentio og begge har bekreftet at enter tasten er liten blir det vanskeligere

Lenke til kommentar

En venn av meg har reclusa (svensk layout) og den har stor enter-tast. Amentio har garantert kun sett på produktbildet, antageligvis komplett og.

Amentio fyren sa hvertfall at han skjekket med leverandøren når han skjekket om tastaturet hadde stor enter tast, konklusjonen ble liten enter tast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...